0 1
Read Time:۱ Minute, 14 Second

نشست خبری ریاست سبک جهانی لاتاردو در ایران  با جمعی از ورزشی نویسان

کانچو پیمان عزیزی آرام ریاست سبک جهانی لاتاردو در ایران و آسیا در نشست خبری که با جمعی از ورزشی نویسان داشتند ، عنوان کرد : کرمانشاه قطب و پایتخت لاتاردو در ایران است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای زاگرس نشینان و جمعیت قابل توجهی که طی مدت کوتاهی به این رشته روی آورده اند ، کرمانشاه قطب و پایتخت لاتاردو ایران نام گرفته است.

کانچو پیمان عزیزی آرام بیان کرد :  قطعا لاتاردو ایران با توجه به استقبال و فعالیت چشمگیری که طی مدت زمان کوتاهی که شروع به فعالیت داشته است و با وجود قهرمانان کرمانشاهی و دیگر استان‌ها در مسابقات جهان حرفی برای گفتن خواهیم داشت ، درصدد برگزاری مسابقات بین المللی در سال ۱۴۰۳ به میزبانی کرمانشاه هستیم.

وی بیان داشت : با حمایت های همه جانبه و قول مساعد جناب آقای منوچهر حاتمی مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص برگزاری رویداد بین المللی لاتاردو امیدواریم در سال پیش رو این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

وی در ادامه پیان گفت : خداروشاکریم مجموعه ورزش لاتاردو در ایران در ارزیابی جهانی با توجه به فعالیت چشم گیر در نوع خود بی‌نظیر بوده و موفق شده است رتبه برتر را کسب کند و همین امر باعث شد، اعتماد مستر آدام بیسایو ریاست سبک جهانی لاتاردو را به خود جلب کند و نمایندگی این سبک را در آسیا به بند واگذار نماید.

مدیر مسئول : مهدی حشمتی

نگارنده خبر : مهسا رحمت آبادی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۱۰۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %