0 0
Read Time:۲ Minute, 19 Second

صمد خزایی – جام ورزش – تیم ملی هندبال نوجوانان در شرایطی به اردون برون مرزی کشور ترکیه اعزام شد که سه نفر از اعضای کادرفنی در این اردو ملی پوشان را همراهی نخواهند کرد.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه پس از پایان اردوی هفته روز در شهرستان دهدشت از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی پایتخت راهی کشور ترکیه شد تا اردوی سه روزه‌ای در شهر آنکارا برپا کند.

تیم ملی نوجوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است شهریورماه سالجاری به میزبانی ایران در شهر شیراز برگزار شود، آماده می‌کند. پیش از این هشت اردو آماده سازی را زیر نظر کادرفنی در ایران پشت سرگذاشته و در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ نیز نخستین اردوی برون مرزی خود را در کشور روسیه برگزار کرد. حالا در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده که سه نفر از اعضای کادرفنی تیم ملی را در این اردو غایب هستند.

این اردو با شرکت ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد و کادر فنی این اردو اقایان؛ مهدی آزادمنجیری سرمربی، مهدی منصوریان سرپرست و رضا سرسنگی فیزیوتراپ تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

مجید پارسایی مربی( سرمربی تیم فراز بام خائیز دهدشت) الله کرم استکی مربی (کاپیتان اسبق تیم ملی و عضو فعلی باشگاه پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد) به همراه مصطفی غلامی ( اصفهان) مدیر فنی تیم ملی در این اردو ملی پوشان را همراهی نمی‌کنند. تا اردوی ترکیه با غیبت سه عضو کادرفنی و حضور سه نفر در این کشور برگزار شود.

البته که رضا سرسنگی فیزیوتراپ تیم ملی جوانان است و در شرایطی که درحال حاضر تیم ملی جوانان در تهران در حال پیگیری تمرینات و اردو است اما به یکباره با تیم ملی نوجوانان راهی کشور ترکیه می‌شود.

البته علیرضا خانی نیز آنالیزور تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که به عنوان آنالیزور تیم ملی نوجوانان به تازگی در اردوی دهدشت منصوب شد در اردوی ترکیه حاضر نیست

همچنین در شرایطی که خردادماه سال گذشته فدراسیون هندبال کادر فنی تیم ملی نوجوانان را پسر را معرفی کرد. اقای مهدی دهقان زاده از استان یزد به عنوان سرپرست منصوب شدند که پس از حضور در هشت اردو منظم در روزهای پایانی سال مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن بافق سمت سرپرستی تیم ملی نوجوانان پسر را از آن خود کرد تا دهقانزاده از تیم ملی کنار گذاشته شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق یزد به عنوان حامی تیم ملی نوجوانان پسر فعالیت می‌کند‌ و چندین اردو با حمایت این باشگاه در شهرستان بافق برگزار شده است

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا ۱۳ لغایت ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با تیم های ملی هند و عراق در گروهA همگروه است.

خبرنگار: صمد خزایی
سردبیر خبر: سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %