0 0
Read Time:۱ Minute, 27 Second

‍ افتخاری دیگر برای خبرنگار جام ورزش افتخاری دیگر برای ورزش و رسانه های ورزشی استان کرمانشاه با  حضور داور کرمانشاهی  در  رقابت های بین المللی وزنه برداری جانبازان و معلولین جام سیامند رحمان رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش از کرمانشاه: برای اولین بار در تاریخ رشته پاراوزنه برداری ، مهسا رحمت آبادی تنها داور کرمانشاهی به رقابت های بین المللی وزنه برداری آقایان و بانوان جانباز و توان یاب، جام سیامند رحمان  اعزام شد  که با تسلط کامل این بانوی توانمند بر روی استیج قضاوت این مسابقات را برعهده داشت.

این دوره از رقابت ها از روز جمعه سیزدهم بهمن ماه درمحل فدراسیون آغاز شد و امروز سه شنبه هیجدهم بهمن ماه با اعلام تیم های برتر به پایان رسید.  تیم جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با اقتدار در بخش تیمی بانوان مقام اول و در بخش  آقایان نیز مقام دوم را از آن خود کردند.

محمد علی حسن پور سرپرست دبیر فدراسیون پاراوزنه برداری در ابلاغی خانم رحمت آبادی را به سمت داوری این مسابقات منصوب کرد که  متن این ابلاغ  به شرح زیر می‌باشد.

سرکار خانم مهسا رحمت آبادی   با اهدای سلام و تحیات؛ به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت داور مسابقات بین المللی پاروزنه برداری جام سیامند رحمان که از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۸ بهمن ماه در شهر تهران برگزار می گردد، منصوب می شوید. امید است : با اتکال به نیروی لایزال الهی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

محمد علی حسین پور  سرپرست دبیر کل فدراسیون

گفتنی است :مهسا رحمت آبادی از داوران و مربیان برتر وزنه برداری استان است و همچنین در عرصه رسانه های ورزشی هم بعنوان خبرنگار و عکاس نیز فعال است ست که در حال حاضر  نیز با پایگاه خبری جام ورزش مشغول به همکاری است.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %