0 0
Read Time:۱ Minute, 50 Second

جلسه استانی جام پرچم با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، ریاست هیات ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی محلی استان، روسای هیات های شهرستانی و عوامل اجرایی این هیات در تاریخ یکم بهمن ماه در محل سالن شهید هادیان برگزار شد.

به گزارش جام ورزش: در ابتدای این نشست روسای محترم هیات های  شهرستانی درخواست و نقطه نظرات خود را اعلام کردند و زهرا کشتمند ریاست هیات ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی جوابگوی این عزیزان بودند.

دکتر شهریار عباسیان عضوء هیات رئیسه ورزش روستای استان ضمن تبریک ، فعالیت های این هیات را بی‌نظیر و ارزشمند دانست و افزود : فعالیت های ورزشهای بومی محلی درون دانشگاه ها و فضای آکادمی قابل تحسین است و استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان را شاهد بوده ایم .

رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های مثمرثمر هیات روستای ، عنوان کرد: این اداره آمادگی همکاری همه جانبه در تمامی بخش ها و روستا ها سطح شهر کرمانشاه را دارد.

زهرا کشتمند رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از منوچهر حاتمی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، روسای هیات های شهرستانی و عوامل اجرایی که در ابتدا آغاز به کار هیات صادقانه و خالصانه پای کار بودند تشکر و قدردانی کرد.

وی گوشه ای از افتخارات هیات را عنوان کرد و گفت : کسب رتبه دوم عملکرد رشد در فدراسیون ، کسب رتبه دوم در جام پرچم با حضور ۲۲۰۰ تیم و ۲۲هزار نفر ساماندهی در استان حاصل تلاش های تمامی عزیزانی بوده است که هیات را یاری دادند.

وی از روسای هیات شهرستان ها درخواست داشت همچون گذشته در دومین دوره جام پرچم که در رشته های کاراته ، پرتاب وزنه و مینی فوتبال و همچنین در بحث جام یارگیران زندگی که در رشته های تنیس روی میز ،  دارت ، شطرنج و دوی صحرانوردی برگزار خواهد شد پای کار باشند و روستائیان را به شرکت در این مسابقات ترقیب کنند.

در پایان این نشست : با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از روسای هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستانها و عوامل اجرایی این هیات با اهدا لوحی تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: مریم قوی
سردبیر: سید محمد موسوی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %