0 0
Read Time:۱ Minute, 48 Second

سومین نشست شورای ورزش شهرستان کرمانشاه با محوریت برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج با عنوان جام طاقبستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه: به ریاست محمد رضا آموئی فرماندار کرمانشاه و دبیری حمیدرضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و با حضور داریوش کرمی رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه و نمایندگان دیگر ادارات ، سومین جلسه شورای ورزش با محوریت برگزاری هر چه بهتر مسابقات بین المللی شطرنج در روز چهارشنبه ۲۵ دیماه در محل سالن شهید رجایی فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست فرماندار کرمانشاه اظهار داشت : برگزاری مراسمات و مسابقات ورزشی برای جامعه و جوانان بسیار مفید است و از معضلات اجتماعی بدور خواهند بود ، با توجه به شرایط سخت فعلی خانواده ها به شور و نشاط احتیاج دارند.

وی افزود : اکنون میثاق مجددی با آرمان‌های امام راحل، شهدای والامقام و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای خدمتگزاری به مردم باید بسته شود. این اقدامات تأثیرات بسزایی در حل مشکلات و جلوگیری از معضلات اجتماعی خواهد داشت.

آموئی فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: ادارات بایستی جزیره ای عمل نکند و در تمامی مراسماتی که باعث شور نشاط اجتماعی در سطح جامعه می شود باید با اتحاد و  همدلی  پای کار باشند.

حمید رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه عنوان کرد : یکی از راههای توسعه ورزش همگانی فرهنگ سازی است و علاوه بر افزایش شور ، نشاط و شادی باعث افزایش سرمایه اجتماعی در شهروندان می شود و بایستی در این راستا نسبت به تدوین برنامه های اثربخش برای این مهم  اقدام نمائیم .

عزتی  افزود : با عنایت به اینکه مسابقات بین المللی ازبعد اقتصادی برای کرمانشاه قابل توجه است ، باعث افزایش شور و نشاط در بین خانواده ها مخصوصا جوانان خواهد شد.

وی بیان داشت : بهترین فرصت است که تمامی قابلیت ها وظرفیت های شهر کرمانشاه در دو بعد کمی وکیفی را به معرض نمایش بگذاریم واین امر مستلزم همکاری وهمراهی وهم افزایی  کلیه دستگاه‌های اجرایی می باشد.

گفتنی است: دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام طاق بستان از پنجم لغایت دوازدهم بهمن ماه با حضور ۴۰۰ ورزشکار خارجی و داخلی به میزبانی کرمانشاه در مجموعه ورزشی آزادی سالن شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

 

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %