0 0
Read Time:۱ Minute, 22 Second

با پیگیری حمید رضا عزتی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرمانشاه و همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دوره ی آموزشی ۱۶ روزه کمک های اولیه هلال احمر برای کارکنان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه به نقل از جام ورزش  ، حمید رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه اظهار داشت : با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش هلال احمر در بین کارکنان گفت: بزرگ ‏ترین سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن است با عنایت به ضرورت و اهمیت طراحی و برنامه ‏ریزی فعالیت‏ ها و خدمات آموزشی برای کارکنان به منظور آماده ‏سازی آنان در انجام خدمات امدادی و عام‏ المنفعه بر آن هستیم تا دوره های آموزشی کمک های اولیه،آمادگی درمخاطرات ،مهارت‌های پایه داوطلبی و تزریقات و پانسمان را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: دوره‏ های هلال احمر و کمک های اولیه با هدف آگاه ‏سازی کارکنان و ایجاد انگیزه با هدف توانمندسازی و با محوریت‏ امدادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

این مسئول افزود: اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیت ها را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ‌ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است.

این دوره آموزشی به مدرسی علی خردمندی مدرس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه و به مدیریت ندا کرمی مسئول امور جوانان اداره ورزش وجوانان شهرستان کرمانشاه از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۳ تا ۱۴۰۲/۴/۳۰ در محل سالن جلسات ساختمان شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار شد.

نگارنده خبر مهدی حشمتی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %