1 0
Read Time:۳ Minute, 27 Second

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه با موضوع ازدواج  جمعیت جوانی و فرزند آوری و پیگیری جلسه قبلی این ستاد پیرامون اوقات فراغت جوانان در روز پنجشنبه یکم تیر ماه راس ساعت ۱۰ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری جام ورزش ، محمدرضا آموئی ریاست جلسه ستاد ساماندهی و فرماندار کرمانشاه اظهار داشت : دستگاه های دولتی ، اماکن خود را برای گذراندن اوقات فراغت  در اختیار عموم مردم بخصوص جوانان قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

وی اضافه کرد : بحث ساماندهی اوقات فراغت تنها مختص برخی ادارات و سازمان هایی همچون( اداره ورزش و جوانان،  آموزش و پرورش ، بسیج ، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی) نیست بلکه همه دستگاههای دولتی همچون دانشگاه ها ، نیروهای نظامی و انتظامی موظفند ، ظرفیتهایی که در اختیار دارند را در جهت ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان بکار بگیرند.

وی افزود : در بحث اوقات فراغت ارگان های دولتی امکانات بالقوه ای دارند و موظف هستند بجز در اختیار گذاشتن برای پرسنل و فرزندانشان نیز در اختیار عموم مردم قرار دهند ،

فرماندار کرمانشاه بر پر کردن اوقات فراغت جوانان توسط دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: در این خصوص تیم های نظارتی بر نحوه فعالیت ۳ ماهه تابستان و به جهت عرض خسته نباشید و خدا قوت تشکیل خواهیم داد ، که در پایان فصل عملکرد مطلوب و قابل توجه ای به استانداری ارائه دهیم .

دکتر علیرضا دودمان تیغی مشاور استاندار و رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه کلیه امکانات این دانشگاه بجهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان آماده است ، گفت :اوقات فراغت دارای ابعاد مختلف فرهنگی، تربیتی و آموزشی است و می تواند در رشد و تعالی شخصیت و خلاقیت جوانان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان که سازنده آینده کشور عزیزمان هستند تاثیر به مراتب بسزایی دارد .

 

 

 

 

 

 

وی در ادامه اضافه کرد: در هر جامعه ای با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی و سیاسی حاکم بر آن اشکالی از گذران اوقات فراغت مشاهده می شود که متناسب با میزان و کیفیت آن باید برنامه ریزی شایسته ای انجام پذیرد که دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این خصوص برنامه ریزی لازم را انجام خواهد داد.

حمید رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از مهم ترین مسائلی است که گذراندن صحیح آن در آینده تاثیر بسزایی در جامعه خواهد داشت، به همین دلیل نقش ورزش در اوقات فراغت این عزیزان بسیار حائز اهمیت میباشد.

 

 

 

 

 

 

وی اضافه کرد: برگزاری مراسمات و مسابقات در سطح پارک ها شهر کرمانشاه در ایام سه ماه تابستان باعث شور و نشاط در دل جوانان خواهد شد و می توان اوقات فراغت ارزشمندی را به آنها هدیه داد ، که در دستور کار این اداره گنجانده شده است.

عزتی خاطر نشان نمود: مسئله ازدواج وجوانی جمعیت بعنوان مسائل راهبردی نظام و از اولیت ها کشور هستند که مقام معظم رهبری نیز بصورت مستقیم وغیر مستقیم به آن اشاره دارد.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری درخصوص تحکیم بنیاد خانواده وجوانی جمعیت ، این یک وظیفه اجتماعی واخلاقی است که با برگزاری دوره های آموزشی به بررسی چالش ها وارائه راهکارها ی لازم با هدف جوانی جمعیت وفرزند آوری وتشکیل یک خانواده سالم با هدف جوانی جمعیت وفرزند آوری و خانواده سالم ومولد در اجتماع کمک کنیم .

عزتی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بنا به در خواست فرماندار محترم نسبت به ارائه گزارش آماری در خصوص وضعیت ولادت ، ازدواج و طلاق در سطح کشور واستان و شهرستان در سه ماهه سال‌جاری وهمچنین سال ۱۴۰۱ پرداخت .واز کلیه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان در خواست نمود که حداکثر به مدت یک هفته بصورت مکتوب نسبت به ارسال برنامه های پیشنهادی خود پیرامون موضوع اصلی جلسه به دبیر خانه ستاد اقدام لازم معمول نمایند.

در پایان این نشست توسط اداره مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه بجهت حمایت همه جانبه چند تن از نمایندگان و روسای ادارات در خصوص فرزند آوری و کمک به مادران در مناطق حاشیه نشین با اهداء لوحی از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی بعمل آمد.

نگارنده خبر + عکس : مهدی حشمتی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %