0 0
Read Time:۱ Minute, 29 Second

مراسم غبار روبی و گل افشانی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در هفته جوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه : در روز یکشنبه چهاردهم اسفند ماه همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و هفته جوان به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای جان برکف ۸ سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مزار شهدای گمنام شهر کرمانشاه توسط مسئولین ، تعدادی از کارمندان ،روسای هیات ورزشی ،  جمعی از ورزشکاران ، قهرمانان و سمن های مردم نهاد ، گلاب شویی و گل افشانی شد.

در این مراسم ضمن گل افشانی و گلاب شویی با قرائت فاتحه نثار روح شهیدان یاد و خاطره این گلگون کفنان را زنده نگاه داشتند .

حسین آذرکمند معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ برای جوان تعریف شده است ، گفت : شهدا شمع فروزان آسمان ایران اسلامی اند و آنان بودند که با نثار جان شیرین خویش، در جوانی عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: وظیفه امروز ما تاسی از شهدا، دنباله روی از آنان و ولایتمداری است.

مصطفی باباملکی مدیر سخت کوش و پرتلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در پایان این مراسم در گفت و گوی با خبرنگار پایگاه خبری جام ورزش گفت : در هفته جوان مسابقات و مراسمات متعددی برای جوانان برگزار شد که هدف ایجاد شور و نشاط و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

وی افزود : در دوران جنگ، باز جوانان بودند که جنگ را با خسران دشمن تمام کردند . این شهدای جوان، این رزمندگان جوان، این دست اندرکاران جوان عرصه های جنگ بودند و پیروزی را رقم زدند.

نگارنده خبر مهدی حشمتی

 

 

 


About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %