0 0
Read Time:۷ Minute, 35 Second

چهار تیم فوتبال عقاب زاگرس به دیدار رده بندی و فینال مسابقات فوتبال نونهالان کرمانشاه را یافتند تا همچون گذشت بر قله های موفقیت تکیه بزنند.

سید محمد موسوی پایگاه خبری جام ورزش:  فوتبال کرمانشاه در دهه گذشته و پس از حذف ناباورانه تیم راهیان یا همان شیرین فراز سابق از چرخه فوتبال کشور ، در زمینه فوتبال دچار رکودی تاریخی شد که کم سابقه بوده است. بسیاری از بازیکنان حرفه ای کرمانشاه به استان ها و تیم های دیگر مهاجرت کردند و در کنار آنها شاهد کاهش چشمگیر مربیان و بازیکنان فوتبالی بودیم که روزی با صعود تیم شیرین فراز به لیگ برتر آینده روشنی برای خود می دیدند و در واقع انگیزه و نشاطی که بواسطه فوتبال در بین آنها و مردم دیده می شد جای خود را به آینده ای مبهم ، و تاریک و ما امیدی داد.

اما در این بین بودند معدود نفراتی که هنوز چشم به آینده داشتند و با استفاده از تجربیاتی که در گذشته کسب نمودند دیار خود را ترک نکردند و به کمک فوتبال استان آمدند ، در این بین باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب زاگرس با سرمایه شخصی و ایجاد مدرسه فوتبال  پا پیش نهاد و تحولی شگرف در فوتبال کرمانشاه ایجاد کرد.

پس از چند سال با بهره گیری از جوانان توانمند کرمانشاهی و استعداد یابی گسترده در بین نونهالان و نوجوانان کرمانشاه باشگاه عقاب زاگرس را بعنوان یک مجموعه خوب و‌ قوی که در فوتبال حرف های زیادی برای گفتن دارد و در رده های سنی پایه چندین تیم را تحت عنوان عقاب زاگرس به مسابقات و لیگ های مختلف محلی و کشوری اعزام کرد که افتخارات خوبی در سطح استان و کشور کسب کرد.

هم اکنون مجموعه عقاب زاگرس متشکل از کادر فنی مجرب ، مربیان دلسوز و حرفه ای و هزاران بازیکن با استعداد در کنار یک تیم بسیار قوی اقتصادی و مدیر عاملی با تسلط بر دانش روز دنیا آمده است که فلک را سقف بشکافد و طرحی نو در فوتبال استان ایجاد کند ، در همین راستا و در حاشیه برگزاری مسابقه فینال جام غدیر که بین دو تیم از مجموعه زاگرس که عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد پای صحبت های سرپرست باشگاه عقاب زاگرس و محسن ملکی مدیرعامل جدید این باشگاه نشستیم تا مخاطبان گرانقدر را با چند و چون و تحولات ایجاد شده و همچنین برنامه های آتی این باشگاه آگاه سازیم .

اله نور مرادی مربی تیم عقاب زاگرس در گفتگو با سردبیر جام ورزش ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران مجموعه جام ورزش که همواره در پوشش دقیق و سریع موفقیت های تیم عقاب زاگرس نقش مهمی داشته اند، گفت : به مناسبت عید غدیر خم مسابقاتی در سطح شهرستان کرمانشاه با همکاری اداره ورزش و جوانان به نام جام غدیر برگزار شد که در آن ۱۲ تیم از شهرستان کرمانشاه در رده سنی نونهالان به رقابت پرداختند.

وی افزود: پس از برگزاری دیدارهای گروهی در نهایت چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و همانگونه که شاهد هستیم چهار تیم پایانی خوشبختانه از مجموعه عقاب زاگرس بودند که نشان از توانایی و پتانسیل بازیکنان این باشگاه در کسب عنوان است.

مرادی تصریح کرد:  امروز شاهد دیدار نهایی این رقابت ها بین دو تیم عقاب زاگرس و عقاب طلایی هستیم که با حضور مسوولان ورزش استان و همچنین خانواده های بازیکنان تیم ها و علاقمندان به فوتبال هستیم که خوشبختانه با پوشش رسانه ای بسیار مناسبی انجام گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این دیدار باشکوه افزود : مراسم اهدا کاپ قهرمانی و جوایز همراه با آتش بازی ، پذیرایی و قرعه کشی بین تماشاگران انجام گرفت که نشان از برنامه ریزی دقیق و حساب شده مجموعه عقاب زاگرس در پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت های بی نظیر در فوتبال است.

این پیشکسوت فوتبال حضور تماشاگران مشتاق و خانواده ها را در استادیوم آزادی از چند سال را نشان از پیشرفت و ایجاد انگیزه در بین فوتبالیست ها دانست و تاکید کرد:  این حضور و علاقه ای که در بین تماشاگران وجود داشت سبب ایجاد انگیزه برای این بازیکنان نونهال و نوجوان است و بدون شک آینده بسیار خوبی در انتظار فوتبال استان خواهد بود.

وی ادامه داد گفت :  در این دوره از رقابت ها ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی حضور داشتند که از گروه اول تیم عقاب زاگرس و عقاب نوین به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و از گروه دوم نیز تیم های عقاب طلایی و عقاب صعود کردند که هر چهار این از باشگاه بزرگ عقاب زاگرس بودند و امروز هم شاهد برگزاری دیدار فینال بین تیم های عقاب نوین کرمانشاه و عقاب زاگرس کرمانشاه بودیم که مسابقات در سطح بالایی انجان شد و تماشاگران از این دیدار بسیار خرسند بودند که همچنان که گفتن اینگونه بازیها قطعا به ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و پیشرفت فوتبال استان در تمامی رده ها کمک شایلنی خواهد کرد.

مرادی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموعه عقاب زاگرس گفت : با مدیریت جدیدی که در این تیم شکل گرفته است و حمایت یک گروه اقتصادی بسیاری قوی و همچنین کادر فنی مجرب شامل مربی های تراز اول ،روانشناس و دست اندرکاران با انگیز تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست که در سطح کشور و در رده های مختلف نام عقاب زاگرس کرمانشاه را بعنوان نماینده پر قدرت استان کرمانشاه در فوتبال کشور درخشانتر از پیش کنیم.

محسن ملکی مدیرعامل و حامی مالی تیم عقاب زاگرس که در زمینه بازار سرمایه فعالیت دارد، عنوان کرد:  گروه ونداد تا کنون در بازار سرمایه فعال بوده است و یکی از موفقترین گروهای سرمایه در کشور به شمار می رود ولی تا کنون در زمینه ورزش فعالیتی نداشته است اما با مطالعات مهمی که در زمینه ورزش در بین کارشناسان این گروه انجام شد و همچنین توانایی های بی‌نظیری که در مجموعه عقاب زاگرس در فوتبال دیدیم به حوزه ورزش نیز ورود پیدا کردیم و با سرمایه گزاری بر روی نونهالان و نوجوانان آینده ساز کرمانشاه که در عقاب زاگرس فعالیت دارند قصد داریم تحول عظیمی در فوتبال استان ایجاد کنیم که بدون شک با تکیه بر توانایی بازیکنان و کادر فنی و همچنین استفاده از کارشناسان حرفه ای بازاریابی به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: پتانسیل های بی نظیری در مجموعه عقاب زاگرس وجود دارد که نمونه آن را در کسب عناوین بسیار ارزشمند در سطح استان و کشور شاهد هستیم و همین امر باعث شد که ما به سرمایه گزاری در فوتبال اشتیاق پیدا کنیم.

وی افزود: باشگاه عقاب زاگرس از لحاظ تکنیکی فوق العاده عمل می کند و حیف است که این از پتانسیل بالا استفاده نشود ما امیدواریم که بتوانیم از توانمندی این مجموعه بزرگ شامل ، دست اندرکاران ، کادر فنی و بازیکنان نهایت استفاده را ببریم و فوتبال استان کرمانشاه را متحول کنیم.

وی توجه به دانش بروز در فوتبال حرفه ای را یکی از نکات و برنامه های مجموعه جدید عقاب زاگرس دانست و افزود:  در زمینه اسپانسرینگ ، سرمایه گزاری و آموزش در ورزش خصوصاً فوتبال با مطالعه در روند رو به رشد تیم های ها خارجی که به قلع های موفقیت در دنیا رسیده اند ، قصد داریم این مجموعه موفق را هدایت کنیم و علاوه بر بعد قهرمانی و ورزشی از لحاظ درآمدزایی نیز حرفه ای عمل کنیم تا علاوه بر امنیت شغلی مناسب برای بازیکنان آنها را به آینده پیش روی روشن که در فوتبال نهفته است امیدوار کنیم.

ملکی ایجاد انگیزه ، و امید را در بین نونهالان و نوجوانان کرمانشاهی را مستلزم تلاش و برنامه ریزی درست و حسابی شده ارزیابی کرد و افزود : در این راه با بهره گیری از کادر فنی حرفه ای و کارشناسان خبره بازاریابی قطعا به نتایج بسیار مثبت امیدوار خواهیم بود.

این کار آفرین نمونه شرکت در مسابقات مختلف ، تجلیل در حضور خانواده ها و مسوولان و همچنین تشویق این بازیکنان علاوه بر ایجاد انگیزه در بین بازیکنان عقاب زاگرس سبب خواهد شد که افراد بیشتری به ورزش فوتبال و ادامه حرفه ای آن قدم بگذارند و از بسیاری از آسیب های اجتماعی دور بمانند.

ملکی تصریح کرد : مجموعه عقاب زاگرس با همین هدف و همین ذهنیت پا پیش گذاشته است که آینده درخشانی برای فرزندان این خطه از استان که همواره مورد بی مهری قرار گرفته است رقم بخورد و شاهد حضور همین بازیکنان در تیم های ملی و در رده های مختلف فوتبال کشور باشیم.

مدیرعامل تیم عقاب زاگرس در پایان راه و هدف پیش رو را سخت و زمانبر دانست و گفت : هرچند این موفقیت ها و برنامه ریزی ها زمانبر است ولی قطعاً با همکاری رسانه های شناسنامه داری همچون جام ورزش و حمایت مسوولان راه پیش رو هموار خواهد شد و خروجی بسیار خوبی در سالهای آینده به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است: تیم عقاب زاگرس در رده سنی نونهالان در سال گذشته در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خیره کننده ای داشت و در بین پنج تیم پایانی لیگ حضور داشت و این تیم در فصل پیش رو لیگ برتر که از ماه آینده شروع خواهد شد با برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت خواهد کرد و امیدواریم این تیم در سطح یچاول فوتبال کشور درخشش خیره کننده ای داشته باشد و همین شاهد حضور بازیکنان این تیم در رده های بالاتر باشیم.

با امید موفقیت برای نماینده شایسته فوتبال استان در بازیهای پیش رو

مدیر مسئول پایگاه خبری جام ورزش : مهدی حشمتی

 

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۱۰۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %