0 0
Read Time:۱ Minute, 3 Second

سرمربی تیم آکا کلاب از اعزام کاراته کاهای باشگاه آکا کلاب به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

مهسا رحمت آبادی / شیهان بهنام سلطانی سرپرست و سرمربی تیم آکا کلاب در گفتگوی اختصاصی با جام ورزش با اعلام این خبر افزود : تیم کاراته سبک کیوکوشین کاراته kwf استان کرمانشاه با ۱۶ کاراته کا و ۵ داور در قالب تیم آکا کلاب به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

وی افزود: ۱۶ کاراته کار  پس از گذراندن مسابقات گزینشی استان توانستند با کسب عناوین برتر به تیم استان راه پیدا کنند و جواز حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی را که روزهای پنجشنبه و جمعه ( سی ام و سی یکم تیرماه ) که در همدان برگزار خواهد شد را بدست بیاورند.

سلطانی تصریح کرد: این تیم در غالب تیم آکا کلاب و با هزینه های باشگاه به مدیریت سرکار خانم الهه کیانیان به این دوره از مسابقات اعزام خواهد شد و امیدواریم در اوزان مختلف نمایندگانی را در تیم ملی داشته باشیم.

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه تصریح کرد : این دوره اولین دوره است که تیم آکا کلاب در مسابقات شرکت خواهد کرد و در این مسابقات تیم کرمانشاه در رده های مختلف شامل ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان نمایندگانی را در تمامی اوزان خواهد داشت.

سردبیر: محمد موسوی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۱۰۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %