0 0
Read Time:۴۹ Second

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح جامع ورزش محلات در کرمانشاه از اوایل تیرماه خبرداد.

فاطمه احمدیان/ پایگاه خبری جام ورزش : در این طرح قرار است در سطح پارک ها و فضای باز محلات شهرهای استان در هشت رشته شامل مینی فوتبال، شطرنج، پینگ پنگ، داژبال، طناب کشی، بسکتبال سه نفره، فوتسال و والیبال جشنواره ورزشی داشته باشیم.

عزیزی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد، عنوان کرد: طبق برنامه این جشنواره بعد از تعطیلی مدارس آغاز می شود و تا پایان تابستان هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در برگزاری این برنامه اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزش همگانی و شهرداری کرمانشاه همکاری خواهند داشت، افزود: در کرمانشاه در هشت نقطه شهرداری در پارک ها و اماکن عمومی این برنامه اجرا می شود.

به گفته این مسئول، این جشنواره در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و در بخش بانوان عمده برنامه در مجموعه ورزشی کوثر برگزار می شود.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %