0 0
Read Time:۱ Minute, 43 Second

مسابقات مجازی برای تونیک قهرمانی کشور با شرکت ۱۷ استان در ۱۸ رشته تیمی و انفرادی برگزار و استان کرمانشاه موفق شد، عنوان سومی تیمی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جام ورزش در گفتگو با حسین امیری رئیس کمیته برای تونیک استان کرمانشاه وی اظهار داشت: انجمن برای تونیک زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی یکدوره مسابقات “برای تونیک” پرسرعت و حرفه ای، آرام ورزی، برای باند، سالمندان، کودکان و نوجوانان، بالارو، دفاعی کوبه ای، برای تونیک در آب، برای میکس، هدف زنی، رودو و لی لی با شرکت ۱۷ استان را به صورت مجازی برگزار کند ، که در مجموع این رشته‌ها استان بوشهر در جایگاه نخست ایستاد، قزوین دوم شد و استان‌های کرمانشاه و کردستان مشترکا در ردیف سوم قرار گرفتند.

وی به استعداد ورزشکاران کرمانشاهی اشاره کرد و گفت : در این دوره از مسابقات تیم هایی حضور داشتند که در این رشته چند سالی است که بصورت مداوم فعالیت خود را آغاز نموده اند، ولی کمیته برای تونیک استان کرمانشاه تقریبا نزدیک به ۵۰ روز پیش تشکیل شده و با حمایت های ریاست محترم هیات انجمن های ورزشی استان جناب آقای اجاق در این مسابقات خوش درخشیدند و موفق به کسب جایگاه سوم شدند، این نشان از پتانسیل بالا و علاقمندی ورزشکاران کرمانشاهی به این رشته را نوید می دهد.

وی عنوان کرد : با توجه به علاقمندی ورزشکاران و انگیزه های خاص این عزیزان و با توجه به وجود مسئولین دلسوز ، در سال ۱۴۰۰ رشد و شکوفایی بالائی در این رشته را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد : در این ورزش بُعد قهرمانی هم مد نظر گرفته شده و ورزشکارانی که دنبال قهرمانی هستند می توانند در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را شروع کنند.

وی از مسولین هیات و کمیته های برای تونیک شهرستانهای صحنه ، جوانرود ، سرپل ذهاب ، کرمانشاه در این مدت فعال شده اند تشکر و قدردانی کرد و افزود : در آینده نه چندان دور دیگر شهرستانهای تابع استان را در در این رشته فعال خواهیم کرد، دوره مربیگری و کارگاه های مختلف زیر نظر انجمن برای تونیک کشور برگزاری می نمائیم.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %