0 0
Read Time:۲ Minute, 34 Second

ریاست هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی استان بصورت مجازی خبر داد و گفت : امیدواریم فدراسیون نیز از این مسابقات الگو برداری کند و مسابقات قهرمانی کشور را برگزار نماید.

به گزارش پایگاه خبری اجتماعی ورزشی، جام ورزش : در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از جمعی از ورزشی نویسان در محل هیات ورزشهای رزمی استان برگزار شد. منوچهر حاتمی ریاست هیات ورزش های رزمی از زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی به موقع ، شفاف ، دقیق و ثبت وقایع ورزشی را به سمع و نظر جامعه ورزش استان می رسانند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه، از زمانی که جامعه ورزشهای رزمی استان پذیرفتند ریاست هیات را بعهده بگیرم، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ با کمک و همکارای بزرگان ورزش رزمی کارهای بزرگی انجام دادیم _ توانستیم مسابقات رزمی قهرمانی استان را با شرایط ویژه داوری در سطح مسابقات کشوری برگزارکنیم _ کلیه جامعه ورزشی رزمی استان با آمادگی کامل و توان بالا در این مسابقات حضور پیدا کردند_ حضور چشم گیر تماشاچیان در سالن کاملا مشاهده می شود.

وی افزود : مقرر شد مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار شود، اما با توجه به تغییر و تحول انجام شده در ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی و شیوع ویروس کرونا این مسابقات کنسل شد.

وی تصریح کرد : از کارهای بزرگی که در این هیات صورت گرفت، برگزاری دو دوره کلاس مربیگری و داوری به صورت کشوری به میزبانی کرمانشاه و همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان ، داوران ، مربیان ، قهرمانان و ورزشکاران می توان یاد کرد.

ریاست هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه گفت : با بهره گیری از افراد توانمند و با سابقه کمیته های مختلف را تشکیل داده ایم و در حال حاضر فعالیت خوبی دارند.

وی در ادامه بیان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا، فضای جوامع و ورزش را تحت شعاع قرار داده است و این موضوع باعث شده، ورزش به طور کلی تعطیل شود. اگر بدین شکل بمدت زمان دوماه ادامه یابد قطعاً مسابقات المپیک برگزار نخواهد شد.

این مسئول گفت : در این شرایط سخت و طاقت فرسا برای اولین بار ثبت نام مسابقات رزمی قهرمانی استان را تا این لحظه‌ با حضور ۶۰ نفر _ در بخش آقایان ۳۸ نفر و در بخش بانوان ۲۲ نفر بصورت مجازی انجام داده ایم.

حاتمی چگونگی برگزاری مسابقات رزمی قهرمانی استان را چنین تشریح کرد و گفت : ثبت نام این دوره از مسابقات از تاریخ “بیست و دوم” مرداد لغایت “ششم” شهریور ماه می باشد. مسابقات با اجرای تاکتیک ها و تکنیک های رزمی با آیتم های خاصی که از قبل در اختیار ورزشکاران قرار داده شده، بصورت ویدئو یک دقیقه ای به روابط عمومی ارسال خواهد شد و در مورخ “هفتم” شهریور ماه تمامی ویدئو های ارسالی توسط کمیته داوران بررسی و نفرات برتر مشخص خواهند شد.

وی بیان کرد : پیشنهاد برگزاری مسابقات مجازی را به فدراسیون دادیم، امیدواریم الگو برداری کنند و مسابقات رزمی قهرمانی کشور را بصورت مجازی برگزار نمایند.

وی در پایان گفت : سعی کنیم جامعه ورزش از ورزش فاصله نگیرند، با رعایت کردن کامل پروتکل های بهداشتی به تمرینات خود ادامه دهند، در غیر اینصورت از ورزش جهان عقب خواهیم ماند.

خبرنگار : مهدی حشمتی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %