0 0
Read Time:۲ Minute, 21 Second

نشست خبری علی محبی زنگنه ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه ، با جمعی از ورزشی نویسان بمناسبت روز خبرنگار در محل هیات فوتبال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اجتماعی ورزشی ، جام ورزش ؛ ریاست هیات فوتبال استان با اشاره به عملکرد این هیات طی سالیان گذشته اظهار داشت : در سال گذشته لیگ برتر بزرگسال با حضور ۱۰ تیم در یک گروه بصورت رفت و برگشت با ۹۰ بازی، از این ۹۰ بازی ۸۸ بازی برگزار شد ، با وجود ویروس کرونا اجازه برگزاری ۲ بازی باقی مانده داده نشد. اما با توجه به اختلاف بالای تیم سرپل ذهاب و کسب ۳۷ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم های کرمانشاه و روانسر بترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات متعدد در تمامی رده ای سنی برگزار شده است ، افزود : در لیگ برتر فوتسال در غالب ۸ تیم ۵۶ بازی و باز هم دو هفته آخر بخاطر ویروس کرونا این دیدارها ناتمام ماند. در لیگ امید تنها ۳ تیم حضور داشتند و یکی از دلایلی که در لیگ امید فوتبالیست کم داریم اکثرا یا در غالب تیم بزرگسال و یا تیم جوانان بازی می کنند.

وی با تشکر از زحمات همه جانبه مسئولین ورزش استان افزود : یکی از بزرگترین مشکلات عدیده هیات فوتبال استان نداشتن امکانات ورزشی در شهرستانها و بخصوص شهر کرمانشاه است ، با جمعیتی حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار نفری واقعا امکانات نداریم . انشاءلله در آینده فکری بحال ورزش فوتبال استان صورت گیرد.

این مسئول عنوان کرد : از سال ۱۳۹۶ استان همدان مرکز استعداد یابی فوتبال غرب کشور بود که از همان سال با رایزنی با فدراسیون فوتبال مرکز استعدادیابی غرب کشور ، استانهای همدان ، ایلام ، لرستان و کردستان به کرمانشاه داده شد.

وی در خصوص مجوز فعالیت مدارس فوتبال در سطح استان گفت : سال گذشته ۳۶ مدرسه فوتبال مجوز فعالیت را بطور رسمی از اداره ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال دریافت نموده اند ، ۱۴ مدرسه فوتبال متعلق به هیات های فوتبال شهرستانها و مابقی در بخش خصوصی فعالیت دارند.

در این نشست سهامی عضوء هیات مدیره هیات فوتبال ادامه داد : آمار ورزشکاران سازمان یافته که از سوی هیات پزشکی ورزشی استان اعلام شده است.در مجموع ۱۳۳۸۸ نفر می باشد که در بخش آقایان بالغ بر ۱۲۵۰۸ نفر و در بخش بانوان ۸۸۰ نفر فعالیت دارند.

وی در خصوص استعداد های بالقوه در بخش بانوان اظهار داشت : استعداد های خوبی در بخش بانوان داریم. ولی متاسفانه مشکل های عدیده ای در این زمینه وجود دارد از جمله اجازه ندادن خانواده ها برای حضور دختران ، نداشتن محل مناسب برای تمرینات و… بیان کرد.

عضوء هیات مدیره هیات فوتبال با عنوان اینکه قلم زدن ارزش بالای دارد، افزود : نقد سازنده قابل تقدیر و احترام است ، وقتی نقدی بر کسی وارد می شود ، باید اطلاعات کافی و سند ارائه شود.

در پایان از زحمات خبرنگاران ورزشی با اهدا لوحی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %