0 0
Read Time:۱ Minute, 17 Second

به گزارش پایگاه خبری ورزشی ، اجتماعی جام ورزش : در گفتگوی اختصاصی با راهبه فتاحی نایب رئیس هیات دوومیدانی استان و مربی توانمند این رشته وی با بیان اینکه در هیات دوومیدانی اقدامات خوبی صورت گرفته اظهار داشت : دوومیدانی در بخش بانوان یکی از رشته های فعال می باشد که در تمامی رده های سنی ( نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان ) در مجموعه ورزشی ۱۵۰۰۰ نفری پانزده خرداد به صورت مستمر فعالیت دارد.

وی رشته دوومیدانی را ناب ترین و اصلی ترین رشته ورزشی دانست و گفت : این رشته طی سالیان گذشته با زحمات کادر هیات و مربیان در حوزه قهرمانی جای خود را پیدا کرده و شرایطی خوبی برای علاقمندان به این رشته جذاب ، حتی در حوزه قهرمانی بطور حرفه ای فراهم نموده است .

نایب رئیس هیات دوومیدانی استان عنوان کرد : در روزهایی که شیوع ویروس کرونا باعث مشکلات فراوانی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی شده است با برنامه ریزی و تمرینات مداوم و حمایت هایی که از سوی اداره ورزش و جوانان و هیئت انجام شده است یک گام دیگر به سوی آمادگی بیشتر تیم بانوان برداشته ایم. و امیدوارم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب عناوین ارزشمند مزد همه تلاش های مربیان و ورزشکاران را بگیریم.

وی در پایان : از حمایت های همه جانبه اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ، کادر اجرایی هیات دوومیدانی استان و شهرستان کرمانشاه و تشکر ویژه ای از سرکار خانم نرگس شعبانی مسئول امور بانوان شهرستان کرمانشاه که همواره با دلسوزی ، مشوق و حامی تیم بانوان دوومیدانی بودند ، را داشتند.



گالری پیدا نشد !

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۱۰۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %