0 0
Read Time:۳ Minute, 9 Second

مراسم تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری هیات کاراته استان با خبرنگاران حوزه ورزش، با حضور گرم و صمیمی دکتر علی رضایی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم هرسین،صحنه و کنگاور ، در یک محیط دوستانه و مملو از صداقت و مطالبه گری خبرنگاران مصادف با روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اجتماعی ، ورزشی جام ورزش؛ سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی سرعت ، دقت و امانت داری را از صفات یک خبرنگار دانست و گفت: خدا را شکرم در جمع خبرنگارانی هستند که در حوزه ورزش بااین شیوه فعالیت می کنند و از شما خبرنگاران می خواهم به دور از هر گونه شفافیت و جانب داری تمامی نظرات و مسائل خود را مطرح کنید

دکتر علی رضایی در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید در پاسخ یکی از خبرنگاران در خصوص حمایت از قهرمانان ورزشی گفت : یک قهرمان یک ورزشکار شاخص تمام توان خود را در مسابقات بکار می برد تا بتواند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در محل مسابقات به اهتزاز در آورد و مقامی کسب کند. و در قبال این موفقیت دولت نیز باید قهرمانان را مورد حمایت خود قرار دهد.

نماینده هرسین،صحنه و کنگاور افزود : حمایت صدرصدی از قهرمان خواهیم داشت از نظر ما قهرمانان ورزشی که سالهای زیادی از عمر خود را برای اعتلای اهداف کشور گذاشته و روی سکو های ملی و بین المللی قرار گرفته اند، جزو نخبگان کشور هستند و از آن جایی که عمر دوران قهرمانی در ورزش کوتاه است می بایست برای اشتغال آنها در ادارات تلاش کرد.

دکتر رضایی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر فراهم اوری زیرساخت های ورزشی رشته های مستعد در منطقه یادآور شد: امیدوارم هستم با توجه به تعامل های که با مسئولین امر در حوزه ورزش کشور فراهم می شود، زمینه اختصاص بودجه لازم جهت احراث مجموعه های ورزشی در مناطق مستعد در رشته های پرظرفیت در استان فراهم شود.

نماینده کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس خاطر نشان کرد: من خودم را از جامعه ورزش دانسته و بر این اساس سعی می کنیم پیگیر مشکلات عرصه ورزش و حتی خبرنگاران ورزشی استان باشم چرا که احساس می شود فعالان عرصه خبرنگاری علیرقم زحمات بسیار زیاد در بسیاری از مسائل صنفی و مالی خود نیازمند حمایت هستند.

همچنین در این نشست ریاست هیات کاراته استان در سخنان خود خبرنگاران را قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه برشمرد و اظهار داشت ؛ پیشاپیش فرارسیدن روزخبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌ بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

دکتر سعید نصرالهی در خصوص عملکرد یکساله خود در ریاست هیات کاراته استان عنوان داشت : در تیر ماه سال ۹۸ بعد از برگزاری مجمع به صورت رسمی هیات را تحویل گرفتم . با کمک اساتید ، قهرمانان و پیشکسوتان کلاس های آموزشی متعددی از جمله مربیگری و استاژ داوری را برگزار کردیم .

نصرالهی افزود : در آبان ماه سال ۹۸ قبل از شیوء ویروس کرونا تقویم سالیانه سال ۹۹ بصورت منظم و دقیق جدول بندی شد ، که متاسفانه با وجود این ویروس دامن گیر در دنیا ، ورزش آسیب جدی خورد و کاراته استان نیز از این مشکل مستثنی نبود.

وی اظهار داشت : با وجود ویروس کرونا و محدودیت های که از سوی ستاد پیشگیری از شیوء ویروس کرونا و تعطیلی رشته های پر برخوردار اعلام شد. باز هم دست از تلاش برنداشتیم و مسابقات مجازی در بخش کاتا را با حضور ۲۵۰ نفر در بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم که استقبال چشم گیری را شاهد بودیم .

ریاست هیات کاراته در ادامه بیان کرد : با توجه به برگزاری مسابقات مجازی در سطح استان ، فدراسیون نیز از برگزاری اینگونه مسابقات الگو برداری کرد و مسابقات قهرمانی کشور را در بخش کاتا برگزار نمود. خوشبختانه در این دوره از مسابقات در بخش بانوان ۴ مدال برنز را کسب کردیم.

عکس + خبر : مهدی حشمتی

گالری پیدا نشد !

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %