0 0
Read Time:۱ Minute, 30 Second

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش در کرمانشاه؛ اولین جلسه رسمی سبک جهانی لاتاردو ایران به ریاست هانشی پیمان عزیزی آرام ریاست محترم سبک جهانی لاتاردو در ایران ، با رعایت کردن کامل پروتکل های بهداشتی در شامگاه روز پنج شنبه “بیست و نهم ” خرداد ماه ۹۹ برگزار شد.

در ابتدای این نشست ریاست سبک جهانی لاتاردو ایران ضمن خیر مقدم به نمایندگان ۱۲ استان که به تازگی فعالیت خود را در این رشته آغاز نمودند ، اظهار داشت ؛ لاتاردو یک فدراسیون جهانی ست ، در کشورهای اروپایی دارای رتبه حائز اهمیت است و ما نیز با تمام توان نماینده قوی و فعال در سراسر کشور انتخاب می کنیم.

وی عنوان کرد : یک دست صدا ندارد ، امید است در کنار تیم کاملا فنی که از همین ابتدای با اتحاد و همدلی در راستای شناساندن این رشته ورزشی گام نهاده ایم، شاهد پیشرفت بیش از پیش آن در کل کشور باشیم.

وی تصریح کرد : در تمامی کارهای اجرائی خودم به تنهایی تصمیم گیرنده نخواهد بود و با جمع بندی فکر و رهنمودهای پیشکسوتان و عزیزان که همواره در کنارم هستند ، کمک و یاری خواهم گرفت.

هانشی پیمان عزیزی آرام در ادامه بیان کرد ؛ هدف اصلی از برگزاری این جلسه انگیزه دادن به نماینده‌های گروه لاتاردو ایران بوده که به تازگی دوازده نماینده فعال آقا و خانم از استانها فعالیت خود را آغاز نموده اند ، با توجه به اینکه مدت کمی است زیر نظر وزارت ورزش و فدراسیون انجمنهای ورزشی شروع به کار کرده ایم توانستیم نیروهای جدید ، کارآمد و قوی جذب نمائیم .

ریاست سبک جهانی لاتاردو ایران عنوان داشت ؛ در این جلسه با کانچو آدام ریاست سازمان جهانی هنر رزمی لاتاردو در شهر وین کشور اتریش تماس تصویری داشتیم و یکسری سئوالات پرسیده شد و ایشان با صبر و شکیبایی جواب دادند.

گفتنی است ؛ ۴۰ کشور در جهان در این رشته فعالیت دارند.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %