0 0
Read Time:۵۸ Second

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: وزارت ورزش و جوانان برای جبران خسارت باشگاه‌های ورزشی و حل مشکل آنها تمهیداتی در نظر گرفته که اطلاع رسانی و اقدام می‌شود.

مصطفی باباملکی  با اشاره به تعطیلی چند ماهه باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا عنوان داشت : باشگاه‌ داران  که به منظور  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی باشگاه‌ و مجموعه‌ ورزشی خود نموده اند تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ، وزارت ورزش و جوانان به منظور جبران بخشی از خسارت های ناشی از تعطیلی باشگاه های ورزشی و مربیان ، نیز تمدیداتی اتخاذ نموده است.

این مسوول گفت: در مورد اماکن ورزشی که از طریق ماده ۵ به بخش خصوصی و هیات ها واگذار شده است  ، در مدت زمان تعطیلی‌های اخیر (اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹) که از سوی وزیر ورزش ابلاغ شده است ، اجاره بها ی این ایام بخشیده شده است .

مدیران باشگاه های ورزشی و مربیان نسبت به تکمیل فرم ذیل تا تاریخ ۹۹/۰۲/۰۴ اقدام و به اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه واقع درجنب بیمارستان شهدا ارسال نمائید .

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %