0 0
Read Time:۱ Minute, 36 Second

طی حکمی از سوی هانشی پیمان عزیزی آرام ریاست محترم سبک جهانی لاتاردو ایران شیهان جعفری بعنوان نماینده استان کردستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش: چهارمین جلسه رسمی سبک جهانی لاتاردو در ایران به ریاست هانشی پیمان عزیزی آرام ریاست سازمان هنر رزمی لاتاردو ایران در شامگاه روز پنج شنبه “بیست و ششم” آبانماه برگزار شد.

هانشی پیمان عزیزی آرام ضمن خیر مقدم به شیهان جعفری نماینده سبک و خانم سنسی محمودی نماینده سبک در بخش بانوان استان کردستان و دیگر اعضاء حاضرین جلسه اظهار داشت : لاتاردو یک فدراسیون جهانی است و باید نماینده قوی و فعال در سراسر کشور انتخاب کنیم.

وی عنوان کرد : یک دست صدا ندارد ، امید است در کنار تیم کاملا فنی که از همین ابتدای با اتحاد و همدلی در راستای شناساندن این رشته ورزشی گام نهاده ایم، شاهد پیشرفت بیش از پیش آن در کل کشور باشیم.

وی تصریح کرد : در تمامی کارهای اجرائی خودم به تنهایی تصمیم گیرنده نخواهد بود و با جمع بندی فکر و رهنمودهای پیشکسوتان و عزیزان که همواره در کنارم هستند ، کمک و یاری خواهم گرفت.

هانشی پیمان عزیزی آرام در ادامه بیان کرد : قضاوت ، قلم و فکر داوران باید عادلان باشد ، به هیچ وجه در مسابقات نخواهیم گذاشت حق کسی ضایع شود ، با ناداوری یک جوان ضربه روحی خواهد خورد و چه بسا با همین حرکت به راههای بد کشیده شود.

کیومرث جعفری نماینده سبک لاتاردو ایران در استان کردستان که بتازگی به این سمت منصوب شد گفت : در نقاطی از استانها هستند که ورزشکاران از لحاظ وضعیت مالی مشکل دارند که حتی توانایی پرداخت شهریه را ندارند ، می توان با را اندازی صندوق پس انداز برای ورزشکاران بی بضاعت آنها را کمک کرد ، که باعث پیشرفت این رشته خواهد شد.

گفتنی است : در این جلسه خانم سنسی محمودی بعنوان نمایند بانوان کردستان ، سعید کرمی بعنوان رئیس کمیته حقوقی و مهدی حشمتی بعنوان مسئول روابط عمومی سبک جهانی لاتاردو ایران معرفی و منصوب شدند.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %