0 0
Read Time:۱ Minute, 35 Second

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش : در دیداری که امروز “بیست و دوم” دیماه در محل مجتمع جهان فولاد غرب صورت گرفت ، توران قره ویسی نائب رئیس هیات ناشنوایان با مدیر عامل این مجتمع ، آقای مهندس جهانبخش شکری داشتند ، نایب رئیس هیات در ابتدا به تشریح وضعیت کنونی این رشته در استان پرداختند.

وی در خصوص زیر ساخت ها ، نداشتن سالن اختصاصی تمرینی ویژه ناشنوایان و کبودهای ورزشکاران سخنانی را بیان نمودند.

نایب رئیس هیات ناشنوایان استان با اشاره به در پیش بودن میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور کاراته بانوان ، از مهندس جهانبخش شکری خواست که در این میزبانی هیات را کمک کند ، که ایشان با کمال میل قبول همکاری همه جانبه را دادند.

در این نشست همچنین تعدادی از قهرمانان رشته های جودو ، کاراته و کشتی به بیان برخی از مشکلات خود پرداختند.

مهندس جهانبخش شکری مدیر عامل مجتمع تولیدی جهان فولاد غرب ، ضمن تبریک کسب مدالهای کشتی گیران ناشنوا در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت : اگر مسئولین محترم دستگاههای اجرایی بهر طریق ممکن توجه و عنایت ویژه ای به ورزشکاران داشته باشند ، مسلماً بخشی از مشکلات حل می شود و زمینه تلاش و فعالیت در راستای ورزش قهرمانی برای آنها فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد : انگیزه بخشیدن به ورزشکاران مسلماً استعدادهای خفته را بیدار خواهد نمود و انشااله سکوهای با ارزش مسابقات جهانی جایگاه جوان ایرانی خواهد شد.

وی بیان کرد : برای جامعه ورزش ناشنوایان و دیگر ورزشکاران هر اقدامی انجام دهیم ارزشمند است و وظیفه ماست که چنین الگوهای موفقی را به دیگر جوانان جامعه معرفی کنیم تا آنها نیز در این مسیر قدم بردارند و به راه خطا نروند تا انشاالله استان ما بتواند در جایگاه شایسته قرار گیرد.

در پایان وی عنوان کرد : همیشه گفته ام که ما خود را یک امانت دار می دانیم و امکاناتی را در که در اختیار داریم باید برای اعتلا جامعه مورد استفاده قرار دهیم .

گالری پیدا نشد !

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %