0 0
Read Time:۱ Minute, 15 Second

کرمانشاه ؛ به گزارش پایگاه خبری جام ورزش: رئیس هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه گفت: ۳۲ نفر از شرکت کنندگان در کلاس داوری زوران که از سراسر استان حضور داشتند با گذراندن دوره داوری موفق به دریافت گواهینامه درجه ۳ شدند.

بهرام بهروش در ادامه بیان کرد: این دوره با حضور ۳۲ نفر شرکت کننده به مدرسی محمد رسول کلهر از فدراسیون ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی در سالن کشتی مجموعه ورزشی حضرت عباس (ع) بمدت یکدوره ۳ روزه از دوم لغایت چهارم مرداد ماه برگزار شد.

مسئول انجمن زوران کشور ، با بیان اینکه زوران خواستگاه مردم و بنام کرمانشاه ثبت شده است اظهار داشت : با کمک و همکاری فدراسیون و همکارانم در هیات بومی محلی توانستیم مجوز برگزاری این کلاس ارزشمند و مهم را به میزبانی کرمانشاه بگیریم و خوشبختانه بعد از گذشت تقریبا ۵ ماه گواهینامه ۳۲ داور درجه ۳ زوران از سوی فدراسیون صادر شده است.

وی در خاتمه عنوان داشت : متاسفانه در بعضی از شهرستانها ، مسابقات کشتی سنتی زوران بدون هماهنگی با انجمن زوران استان برگزار می شود که فنون زوران در این مسابقات رعایت نمی شود و یکسری افراد قضاوت این مسابقات را بعهده می‌گیرند که هیچ تجربه و سرشته ای از این مسابقات ندارند .هرگونه حادثه ای که در این مسابقات بدون هماهنگی برگزار شود برعهده برگزار کننده می باشد.

گفتنی است : اولین گواهی صادر شده از سوی فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی کشور توسط بهرام بهروش ریاست هیات استان به یزدان آسیبه اهداء شد.

۹

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %