0 0
Read Time:۱ Minute, 15 Second

مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان که از روز چهارشنبه به میزبانی البرز آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه) به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار جام ورزش در کرمانشاه : فرشاد نظرنیا وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان موفق شد ، بعد از گذشت ۱۰ سال اولین طلای مسابقات ووشو(ساندا) قهرمانی کشور را بدست آورد.

وی در این دوره از رقابت ها در بازی اول ، در راند اول موفق شد حریف خود را ناک اوت کند ، بازی دوم که یک دیدار سخت و نفس گیر بود توانست حریف قدر مازندران خود را شکست دهد و در بازی سوم نیز محمد نصیری حریف قدرتمند و عنوان دار خود که چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه دارد ، شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

نظرنیا در دیدار فینال در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم موفق شد ، عبدالله غلامی از تهران ب را از پیش روی بردار و مدال طلا را ازآن خود کند.

گفتنی است : ۴۰۵ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم از استان های سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و در دو بخش ساندا و تالو از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آبانماه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

نظرنیا جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان را کسب کرد.

تیم ملی ووشوی ایران، سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در هند را پیش رو دارد.

«عبداله غلامی» از تهران ب موفق به کسب عنوان دوم شد ، «محمد نصیری» از تهران الف و «محمدحسین طاهری» از چهارمحال‌وبختیاری سوم مشترک شدند.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %