0 0
Read Time:۱ Minute, 11 Second

افتخاری ارزشمند برای ورزش کرمانشاه ، پگاه زنگنه بانوی نام آشنای کرمانشاهی مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران اعزامی به بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چهارمین دوره متوالی است که بعنوان ورزشکار و مربی به این دوره از مسابقات اعزام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش از کرمانشاه : اعضای تیم ملی کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو  هفتم مهرماه تهران را به مقصد چین ترک کردند ، این دوره از مسابقات ۱۳ تا ۱۶ مهرماه برگزارشد. پگاه زنگنه مربی که پیشتر موفق به کسب مدال برنز جاکارتا شده بود، امروزه در جایگاه مربیگری باز هم افتخار آفرینی کرد و در کنار شاگردانش توانست پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد.

در پایان بازیهای آسیایی هانگژو با توجه به افتخار آفرینی دو بانوی کاراته کا و کسب مدال برنز (سارا بهمینار و فاطمه سعادتی) پگاه زنگنه با تمام توان به کوچینگ  شاگردانش پرداخت و با رهنمودهای که طی سالیانه سال تجربه بر روی تاتامی بدست آورده بود را انتقال داد و باز هم همچوم گذشته موفق ظاهر شد.

پگاه زنگنه تنها بانوی رکورد داری است که توانسته چهار دوره در بازیهایی آسیایی حضور پیدا کند وی سالها بعنوان کاپیتان تیم ملی و بیش از ۵۰ مدال در مسابقات جهانی ، آسیایی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

با درایت زنگنه ، سارا بهمنیار توانست مقابل حریف رنکینگ دار و قهرمان جهان از کشور ژاپن بایستد و پیروز میدان شود .

نگارنده خبر: مهدی حشمتی

 

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %