0 0
Read Time:۵۱ Second

پایان کار شیر پسر کرمانشاهی با کسب مدال ارزشمند نقره در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جام ورزش از کرمانشاه : در روز پنجم و پایانی رقابت های تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، روز پنجشنبه ششم مهرماه در «سالن لیان» و در اوزان ۶۷+ کیلوگرم بانوان و ۸۰+ کیلوگرم آقایان برگزار شد و نهایتا یک نشان نقره توسط آرین سلیمی به دست آمد.

آرین سلیمی در گروه آقایان و در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابتدا با «ساموئل موریسون» از فیلیپین مواجه شد و توانست ۲ بر صفر پیروز شود. سلیمی در دیدار بعدی «اناس صادق» از اردن را با همین نتیجه از پیش رو برداشت . وی در مرحله نیمه نهایی مقابل «لی منگ» از چین تایپه پیکار کرد و برابر این حریف ۲ بر صفر پیروز شد. سلیمی در فینال برابر «سونگ ژائوژیانگ» از چین به روی شیاپ چانگ رفت و در یک مبارزه ای تماشایی ۲ بر یک در راند شماری نتیجه را واگذار و به نشان نقره بسنده کرد.

نگارنده خبر:  مهسا رحمت آبادی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %