0 0
Read Time:۱ Minute, 33 Second

پوریا منصوری – جام ورزش :

به گزارش جام ورزش افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت با انتقاد از عدم حمایت مسولان ورزش و هیات فوتبال استان کرمانشاه خواهان رفع سریع مشکلات مطرح شده ورزشگاه آزادی توسط سازمان لیگ شد.

از قرار معلوم دبیر سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای وضعیت ورزشگاه آزادی کرمانشاه را جهت میزبانی تیم بعثت در مسابقات لیگ دسته دوم نامطلوب خوانده و عدم رفع مشکلات را تا تاریخ ۲۱ آذرماه برابر با برگزاری مسابقات این تیم در استانی دیگر دانسته است.

شرایط نامناسب رختکن تیم‌ها ، داوران و غیر استاندارد بودن نیمکت نماینده فدراسیون و داور چهارم از مهم‌ترین ایرادات سازمان لیگ از استادیوم آزادی بوده و ظاهرا نامه‌نگاری‌های باشگاه‌ بعثت با هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تا این لحظه بی پاسخ مانده است.

این در حالیست که عملکرد بعثت پس از پایان هفته هشتم مسابقات عالی بوده و قرمز پوشان از مدعیان اصلی گروه دوم رقابت‌ها لقب گرفته‌اند.

گفتنی است بعثت پس از عدم حمایت‌ها در ابتدای فصل تمریناتش را در استان تهران پیگیری کرده و فقط به خاطر هوداران و جوانان فوتبال دوست کرمانشاهی بازی‌های را در داخل استان برگزار می‌کند و بی‌توجهی به مشکلات مطرح شده قطعا ظلم بزرگی به جامعه فوتبال کرمانشاه و طیف پر شمار هواداران این باشگاه است و آقایان باید در قبال این اتفاق تلخ پاسخگو باشند.

بی شک رسانه‌های استان خواستار پیگیری و جوابیه اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال هستند و رفع هر چه سریعتر ایرادات وارده مطالبه رسمی و به حق جامعه ورزش و رسانه‌ای استان است.

بعثت تنها امید فوتبال کرمانشاه برای بازگشت استان به سطح اول مسابقات کشور بوده وحمایت از تیمی که به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شود حداقل وظیفه تمامی مسولان ارشد استان است.

خبرنگار : پوریا منصوری
سردبیر خبر : سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %