0 0
Read Time:۱ Minute, 48 Second

پوریا منصوری – جام ورزش – بدون هیچ حرفی کشتی ورزش اول استان کرمانشاه بوده و از دیرباز این دیار و فرهنگش با کشتی و پهلوانی آمیخته بوده است.

توقع بالای مردم و جامعه ورزش استان همواره از این رشته مشهود و برتر بودن در میان استان‌های کشور خواسته همیشگی کرمانشاهیان است.

این خواسته و علاقه‌مندی موجب شده عملکرد هیات کشتی و ورزشکارانش زیر ذره‌بین همگان قرار بگیرد و تعصب مردم، کارشناسان ورزشی و اصحاب رسانه تحلیل و گاها نقد‌هایی را بدنبال داشته باشد.

از سوی دیگر سکانداری برادران محبی در کشتی که از مفاخر ورزشی استان و البته کشور هستند احترام به کشتی کرمانشاه را بر همگان واجب کرده و اگر نقدی هم هست باید بماند برای اهل فنش که در فضایی کاملا تخصصی و با نیت پیشرفت کشتی کرمانشاه مطرح شود.

در این بین نزدیک بودن انتخابات مجلس موجب سرک کشی عده‌ای از افراد به ورزش و ایجاد فضایی برای سواستفاده‌های شخصی شده و ظاهرا در روزهای اخیر کشتی ابزار این فعل‌وانفعالات گشته است.

قطعا عملکرد و شرایط کشتی کرمانشاه با سقف خواسته‌ها فاصله داشته اما با توجه به امکانات و شرایط استان نمی‌توان راندمان کاری مدیریت کشتی را منفی دانست و بازهم باید اشاره شود که کارشناسان تخصصی این رشته باید موشکافانه موضوعات را مورد بررسی قرار داده و نسبت به آمار و ارقام رسمی و مقایسه آن با ادوار گذشته شرایط را بسنجند.

همچنین باید اشاره کرد همه‌ی هیات‌های ورزشی نیازمند پشتیبانی و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و دیگر ارگان‌ها هستند که بررسی این موضوع هم باید با تسلط به همه جوانب شکل گرفته و مدیران ورزش کرمانشاه، هیات کشتی و مطلعین در این مورد صاحب نظر هستند و خارج از مجموعه و بدون اطلاعات کامل نمی‌توان به این عملکردها نقد وارد کرد.

ورزش کرمانشاه و به طور ویژه کشتی بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و تدوین برنامه‌های کوتاه و بلند مدت بوده و قطعا ایجاد فضای ملتهب برای تسویه حساب‌های شخصی هیچ کمکی به آن نخواهد کرد و امیدواریم فارق از وجود هر فرد و جریانی در راس امور روزهای خوب در انتظار ورزش کرمانشاه باشد.

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %