0 0
Read Time:۲ Minute, 42 Second

اعضای انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه با دکتر جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.
جلالی با تاکید بر ضرورت تخصصی شدن رسانه ها گفت: این الگو و پیام را باید به جامعه رسانه ای استان مخابره کنیم که برای عملکرد اثرگذار تر باید به سمت تخصصی شدن رسانه ها حرکت کنیم و امید دارم روزی شاهد انجمن هنری نویس ها، فرهنگی نویس ها، انجمن تخصصی رسانه موسیقی، کتاب و… باشیم.
وی افزود: از اختیارات قانونی اداره کل ارشاد اسلامی برای حمایت از انجمن ورزشی نویسان استان استفاده خواهیم کرد و امیدوار هستم با پیگیری انجمن این جلسات گفت و گو ادامه پیدا کند.
جلالی با تاکید بر ظرفیت های قانونی اداره کل ارشاد اسلامی استان گفت: یکی از ظرفیت های مناسب در اختیار اداره کل شورای اطلاع رسانی است و از این فرصت برای حمایت از خبرنگاران تخصصی استفاده خواهیم کرد. و سعی می کنیم با اضافه کردن روز جهانی ورزشی نویسان به تقویم کاری این اداره، زمینه تقدیر در خور شان از این عزیزان را در این روز فراهم کنیم.
لازم به ذکر است در ابتدای این انجمن، رئیس انجمن ورزشی نویسان با معرفی این انجمن گفت: انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه به عنوان اولین انجمن های این حوزه به همت بزرگان عرصه رسانه ها در حوزه ورزش بیش از ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون دارای ۲۵ عضو اصلی است که در حوزه های مختلف اطلاع رسانی ورزش به فعالیت مشغول هستند.
فاطمه احمدیان با تشریح عملکرد این انجمن گفت: حفظ منافع و حمایت از خبرنگاران ورزشی هدف اصلی انجمن در سه سال گذشته بوده است و به همت اعضای انجمن ، بدون استفاده از بودجه های دولتی ، سه بار مراسمی در خور شان خبرنگاران ورزشی برگزار شده است که در طول بیست سال گذشته بی سابقه بوده است و یا با رایزنی با اماکن تفریحی امکان بهره مندی خبرنگاران ورزشی از برخی از این اماکن به صورت رایگان فراهم شده است.
دبیر انجمن ورزشی نویسان نیز با بیان این موضوع که خبرنگاران ورزشی منعکس کنندگان امید و نشاط در جامعه هستند و هیچگاه به دنبال خواسته شخصی نیستند، گفت: انجمن ورزشی نویسان استان از هر فرصتی که بتوانند استفاده می کند تا مشکلات ، موانع و انتقادهای سازنده اهالی ورزش را به مسئولین تاثیرگذار این حوزه منتقل کند و در راستای پیشبرد ورزش در جامعه به آنها کمک کند.
کمیل نظری خاطرنشان کرد: در رویکرد جدید انجمن ورزشی نویسان با شفاف سازی دستورالعمل اساسنامه انجمن، درب های انجمن برای عضویت تمامی علاقمندان و فعالان این عرصه باز شده و تمامی کسانی که فعالیت خود را به صورت تخصصی دنبال می کنند می توانند به انجمن اضافه شوند.
نظری ادامه داد: هم افزایی و ایجاد پل ارتباطی با نهاد ها، سازمان ها و هیات های ورزشی یکی از اهداف اجرایی انجمن در دوره جدید بوده است و در مدت سه سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه در راستای تحقق پل ارتباطی بین ورزشکاران و متولیان ورزش با اهالی رسانه برپا شده است.
در پایان این دیدار با اهداء حکمی از سوی احمدیان رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان، جلالی به عضویت افتخاری این انجمن درآمد

خبرنگار : مهسا رحمت آبادی
تنظیم کننده خبر : امیر حسین مرادی
دبیر سرویس : مریم قوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %