0 0
Read Time:۱ Minute, 38 Second

پوریا منصوری – جام ورزش – برگزاری اردوی چند روزه تیم ملی فوتبال دختران ۱۴ سال کشورمان در کرمانشاه را می‌توان از آن دسته اتفاقات خوبی برشمرد که تاثیراتش در سال فوتبالی پیش رو بروی فوتبال بانوان کرمانشاه نمود پیدا خواهد کرد.
بر کسی پوشیده نیست که ارتباط و تعامل هر هیاتی با فدراسیون مربوطه می‌تواند در پیشرفت و امتیازگیری‌های آن رشته تاثیری فراتر از حد تصور داشته باشد و با توجه به این روابط است که استان‌ها می‌توانند از شرایط ویژه برخوردار شوند.
حالا که ارتباط و تعامل حرف اول را در فوتبال کشور می‌زند، داشتن انرژی بالا، ایده پردازی، نگاه به آینده و برنامه ریزی دقیق در کنار فاکتور‌های اولیه ذکر شده می‌تواند جهشی بزرگ در فوتبال کرمانشاه ایجاد کند که باید گفت با حضور جواد مرادی در راس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه این امر دور از ذهن نخواهد بود.
مرادی که مسئولیت کمیته مسابقات هیات استان و هم‌چنین کمیته استعدادیابی رده‌پایه را عهده‌دار است، در سال‌های اخیر بخوبی توانسته با تعامل پایدار و ارتباط حسنه با فدراسیون فوتبال اتفاقات خوبی را رقم بزند که می‌توان به برگزاری همین اردوی تیم‌ملی دختران و اردوی استعداد یابی تیم‌ملی نونهالان پسران منطقه غرب که سال گذشته برگزار شد اشاره کرد.
جواد مرادی مدیر جوانیست‌ که در ماه‌های اخیر ریاست هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه را به عهده گرفته است و به گفته اهالی فوتبال تغییرات مثبت در روند کاری فوتبال شهرستان کرمانشاه به خوبی ملموس بوده و روزهای خوب برای فوتبال نوید داده می‌شود.

امیدواریم به مدیران جوان در همه رشته‌ها فرصت داده شود تا ورزش کرمانشاه را از رخوت و افتی که گریبانش را گرفته است نجات پیدا کند و بتوانیم با نزدیک شدن به شیوه‌های مدرن مدیریتی امروز از پتانسیل بالای ورزش در رشد، توسعه و بالندگی کرمانشاه بهره ببریم و شاهد استانی موفق و بدور از ناهنجاری‌های فرهنگی- اجتماعی باشیم.

خبرنگار : پوریا منصوری
سردبیر خبر: سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %