0 0
Read Time:۱ Minute, 24 Second

با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار از سراسر کشور مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان لرستان ، شهر خرم آباد  در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش : وحید مومنی رئیس سازمان لیگ کاراته کشور از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته خبر داد و گفت : این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان ، جوانان و امید ( زیر ۲۱ سال ) با حضور نزدیک به ۲۰۰۰ نفر شرکت کننده در دو بخش پسران و دختران طی روزهای ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه در استان لرستان شهر خرم آباد برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ کاراته کشور اظهار داشت: این مسابقات به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که در آبان ماه سال جاری در کشور قزاقستان برگزار می‌شود ، انجام شد .

وی عنوان کرد : نفرات منتخب به اضافه نفرات اول و دوم رنکینگ کشور در هفته آینده یک انتخابی مرحله دوم خواهند داشت و نفرات اعزامی مسابقات آسیایی قزاقستان مشخص می شوند تا بتونیم با یک تیم قدرتمند و منسجم در رقابت های آسیایی شرکت و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در محل مسابقات به اهتزاز درآوریم.

مومنی در خصوص داوری این رقابت ها بیان داشت: با توجه به اینکه نفرات شرکت کننده در این مسابقات جزو نفرات برتر و منتخبین در رده های سنی و وزنی  استان‌ها هستند ما سعی کردیم از بهترین داوران جهانی ، آسیای و همچنین داوران ملی ممتاز درجه یک استان‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به حضور چشم گیر ورزشکاران طی دو روز در بخش دختران و دو روز در بخش پسران این رقابت ها بر روی ۵ تاتامی برگزار شد.

نگارنده خبر: مهدی حشمتی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %