0 0
Read Time:۲ Minute, 21 Second

پوریا منصوری – به گزارش بیستون ورزشی هندبال زاگرس اسلام آباد غرب بعنوان پرافتخارترین تیم باشگاهی تاریخ ورزش کرمانشاه با مدیریت خصوصی و با تکیه بر بازیکنان و مربیان بومی خود در سالهای گذشته افتخارات فراوانی برای استان کرمانشاه کسب نموده است ، از نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال کشور تا حضور در مسابقات باشگاههای آسیا بعنوان دومین نماینده کشورمان
اما این تیم در چندسال اخیر با مشکلات مالی روبرو شد و این تیم در آستانه انحلال و حذف کامل از لیگ هندبال کشور روبرو شد که خوشبختانه با مدیریت حرفه ای و تعصب مسوولان و بازیکنان تیم جهت شرکت در لیگ فصل جاری اعلام آمادگی نمود .، اما در طول فصل مشکلات متعددی گریبانگیر این تیم شد و تا آستانه سقوط نیز پیش رفت ولی با تصمیم به موقع مسوولان باشگاه و انقلابی که در تیم ایجاد شد حالا زاگرس خود را از خطر سقوط دور می داند
در فاصله دو هفته تا پایان این فصل لیگ برتر هندبال تیم زاگرس اسلام آباد موفق شد حفظ سهمیه خود را قطعی کند.
زاگرسی‌ها که فصل عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند، این فصل را می‌توان برای باشگاهشان نقطه‌ عطفی دانست که در سال‌های آینده نتیجه تصمیمات خود را خواهند دید.
زاگرس فصل را با بیگماز به عنوان سرمربی آغاز کرد و با خرید چندین بازیکن منتظر محقق شدن وعده‌های آقای سرمربی بود که در پایان نیم فصل تنها با کسب ۶ امتیاز در خطر سقوط قرار گرفت.
جدایی بکماز و بازیکنان همراهش در نیم فصل اوضاع را برای هواداران زاگرس نگران کننده کرد اما تصمیم مدیران تیم مبنی بر استفاده از سرمربی بومی به همراه بازیکنان آکادمی زاگرس دریچه‌امید را برای آینده باشگاه‌ گشود.
در نیم فصل دوم حمیدیه به عنوان سرمربی انتخاب شد تا در کنار تجربه و قدرت مثلث علیرضا‌اعظم، مهدی مقصودی و مسلم طاهری، نیروی جوانگرایی بتواند در فاصله دو هفته به پایان مسابقات به اندازه نیم‌فصل اول امتیاز کسب کند و ماندن زاگرس را قطعی کند.
تصمیم سجاد اعظم و دیگر مدیران زاگرس اسلام‌آباد ریسک بزرگی بود که در آینده این باشگاه و هندبال استان تعیین کننده است و خوشبختانه با حفظ سهمیه حالا می‌توان با برنامه ریزی درست و تکیه بر دانش و توان بومی مربیان و بازیکنان جوان و آینده دار به فردایی درخشان‌تر فکر کرد.
پر افتخار‌ترین تیم ورزشی غرب کشور که سابقه حضور در جام‌باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد قطعا نباید برای بقا بجنگد و امیدواریم سیاست جدید باشگاه‌ در کنار حمایت‌های همه جانبه تمامی مدیران ورزشی استان کرمانشاه روزهای روشنی را در فصل بعدی برای زاگرس‌نشینان هندبال ایران رقم بزند.
فصل جاری پر از فرازونشیب و سختی‌های زیاد برای هندبال کرمانشاه بود و باید از این سختی‌ها درس گرفت و با برنامه‌‌ریزی جدید افتخار ورزش کرمانشاه را به روز‌های اوج بازگرداند.

خبرنگار : پوریا منصوری

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %