0 0
Read Time:۲ Minute, 5 Second

بمنظور برگزاری جلسات شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان ، نشست هم اندیشی و تشریک مساعی ، رئیس اداره ورزش و جوانان با فرماندار کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش از کرمانشاه : نشست هم اندیشی و تشریک مساعی با محوریت برگزاری جلسات شورای ورزش در خصوص برگزاری همایش پیاده روی و ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور محمد رضا آموئی فرماندار کرمانشاه ، حمید رضا عزتی ریاست ،  سعدی رشیدی معاونت و غلامرضا همتی مسئول امور ورزش ، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، پیش از ظهر روز سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

محمد رضا آموئی فرماندار کرمانشاه ، ضمن تبریک به مدیر جدید خواستار توجه ویژه به مسائل جوانان شد و گفت : انتظارات زیادی از اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه داریم که همچون گذشته توجه ویژه به حوزه جوانان داشته باشند ، این امر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی افزود : با توجه به‌ مشکلات مردم ، برگزاری مراسمات و همایش های ورزشی باعث شور و نشاط در دل جوانان و خانواده ها می شود.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد : فضاهای ورزشی قابل توجه ای در حوزه قهرمانی در استان وجود دارد ، توجه جدی به قهرمانان حمایت و جذاب اسپانسر برای این افتخار آفرینان در اولویت قرار گیرد.

آمویی در ادامه بیان کرد : ۵۵ درصد از کل استان به شهرستان کرمانشاه اختصاص دارد با جمعیت نزدیک به یک میلیون و دویست هزار نفری با نگاه ویژه و تجربه کلان ریاست و کارکنان ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بتوانید قدمی خیرخواهانه برای ورزشکاران و قهرمانان این دیار بردارید .

فرماندار شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور جوانان لایق و انقلابی را دیدیم ، این عزیزان پشت رهبریی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و وظیفه ما این است با تمام توان آنها را حمایت کنیم .

در این نشست حمید رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، انتصاب شایسته آقای محمد رضا آموئی بعنوان فرماندار کرمانشاه که نشان از تجارب و سوابق ارزنده ایشان در حوزه های اجتماعی و مدیرتی را دارد ، تبریک گفت و بیان کرد: رجا واثق دارم حضور شما در فرمانداری منشا خیر و برکت برای مردم شریف کرمانشاه خواهد شد.

وی در پایان گفت : چشم انداز ، سیاست ها و خط و مش های این اداره رشد و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ، توجه خاص به مسائل جوانان با پیگیری و تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان، مطالبه گری در این خصوص از سایر دستگاه های اجرایی ذیر ربط و برنامه ریزی لازم جهت حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و …. خواهد بود.

نگارنده خبر: مهدی حشمتی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %