0 0
Read Time:۱ Minute, 45 Second

مجمع عادی سالیانه هیات سه گانه استان کرمانشاه با حضور مهدی گودرزی ریاست فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش از کرمانشاه ، گودرزی ریاست فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی ایران گفت : بر اساس آیین نامه مربوطه به هیات ورزشی استان های کشور ، موسسه غیردولتی و با فعالیت نامحدود به عنوان بالاترین مرجع ذی صلاح عهده دار اداره رشته های ورزشی در استان است که از سوی فدراسیون به رسمیت شناخته می شوند و بشخصه لازم دانستم در این مجمع حضور یابم و در نزدیکترین زمان آیین نامه های استانی را عنوان کنم.

وی افزود : فدراسیون ها و هیات های ورزشی از نظر ساختاری همانند الگوی سهام داری به حساب می آید که شما سهام دار این رشته ورزشی هستید  و با انتخاب فرد لایق و کاربلد بعنوان ریاست هیات از این سهم و صیانت محافظت می کنید، که شما مالک آن هستید.

ریاست فدراسیون سه گانه در ادامه اضافه کرد : هر یک از هیات های استانی در دسته های مختلف قرار دارند (سبز قوی ، نارنجی متوسط و قرمز ضعیف) و توزیع امکانات و منابع را به هیات های خواهیم داد که رنگ سبز را به خود اختصاص داده اند و هر یک از هیات ها ، زیر ۳۵۰ امتیاز را کسب نمایند، نشانگر ناکارآمدی آن هیات است.

وی ادامه داد : ریاست هیاتی که انتخاب می شود با فعال کردن ۳۰ درصد از شهرستانهای استان،  و برگزاری ۲ مسابقه استانی در بخش آقایان و بانوان و برگزاری یک مجمع سالیانه می تواند ۳۵۰ امتیاز را کسب کند.در غیر اینصورت باشد اعضای مجمع انتخاباتی می توانند آن را عزل نمایند.

محمد رضا قبادی سرپرست هیات سه گانه استان کرمانشاه اظهار داشت : با توجه به بودجه مالی ۴۹ درصدی از سوی دولت ، شخصی که انتخاب می شود ، باید توان جذب سرمایه و ایجاد بستر وظرفیت لازم من الجمله اسپانسر برای مرتفع نمودن کسری بودجه مالی ۵۱ درصدی ، را داشته باشد .

وی در ادامه بیان کرد : با ظرفیت ، ژنتیک و پتانسیل های جغرافیایی جوانان دیار زاگرس که در نوع خود بی نظیر است می توان به مدال های رنگارنگ کشوری ، آسیایی و جهانی دست یافت .

نگارنده خبر : مهدی حشمتی

عکس از : مهسا رحمت آبادی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۱۰۰ %
Surprise
Surprise
۰ %