0 0
Read Time:۲ Minute, 3 Second

به گزارش جام ورزش ، آیین تجلیل از مدال آوران استان کرمانشاه در رقابت های جهانی، آسیایی و بین المللی با حضور استاندار کرمانشاه، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد و قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند.

الهام اکبری رئیس هیات گلف استان کرمانشاه و عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف کشور در این مراسم با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های بی دریِغ وزیر ورزش، ابراز امیدواری کرد: با تداوم حمایت های مسوولان ورزش کشور، مدال های ، جهانی، بین المللی و آسیایی ورزشکاران کرمانشاهی بیشتر و خوشرنگ تر خواهد بود.

اکبری در ادامه ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: بهره برداری از آکادمی گلف کرمانشاه، فرصتی برای جذب علاقمندان به رشته مفرح گلف و رشته های تابعه را در سنین مختلف فراهم می‌کند و البته آموزش در سنین پایه و استعدادیابی در دستور کار هیات استان است.
وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته میزبانی موفق دوره های مربیگری و اردوی تیم ملی وودبال، نویدبخش میزبانی های قابل قبول و شایسته برای رشته های تابعه از جمله وودبال، بهکاپ، مینی گلف و کروکت است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف در ادامه به مشکلات قهرمانان و مدال آوران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نبود اسپانسر مهمترین دغدغه ورزشکاران و هیات های ورزشی استان است به طوری که شمار زیادی از ورزشکاران مطرح استان جذب تیم های ورزشی سایر استان های کشور به ویژه استان های صنعتی شده اند.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یکی از اتاق های فعال در سطح کشور است که انتظار داریم با دعوت از صاحبان واحدهای اقتصادی استان زمینه های لازم برای نحوه حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی را با برگزاری نشستی بررسی کرده و به نتیجه برسانند.
اکبری، با اشاره به تجهیزات و امکانات خوب ورزشی که در این استان وجود دارد از جمله آکادمی های ورزشی گفت: استان کرمانشاه از قابلیت های زیادی برای میزبانی رقابت های ملی و بین المللی برخوردار است که مسوولان ورزش استان باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
الهام اکبری همچنین با اشاره به وجود قهرمانان زیاد در جامعه بانوان استان خواستار حمایت بیشتر از آنها شد.
در این مراسم از ۴۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران ورزشی، ۱۷ مربی، ۶ حامی ورزش، سه پیشکسوت، سه خیر ورزش یار و سه خانواده شهید ورزشکار استان تجلیل شد.

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %