0 0
Read Time:۱ Minute, 25 Second

در این نشست در خصوص اشتغال ، مسکن و ایجاد شور و نشاط در دل جوانان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه به ریاست هدایت حیدری معاون سیاسی فرمانداری با حضور مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دیگر اعضای عضو ستاد ساماندهی برگزار و نماینده ادارات در خصوص اشتغال و مسکن ایجاد شده جوانان آمار و ارقامی را به دبیر خانه ستاد ساماندهی ارائه دادند.

هدایت حیدری معاونت سیاسی فرمانداری ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت : ناامیدی بدترین بلایی است که بر سر جوانان می آید وظیفه ما و شما اعضای عضوء ستاد ساماندهی این است که روزنه امید را در دل جوانان زنده کنیم ، خانواده ها را حساس کنیم که در این مورد پیش قدم شوند و باعث ایجاد شور و نشاط در دل جوانان شوند که این امر باعث جلوگیری از معضلات اجتماعی خواهد شد.

مصطفی باباملکی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، عنوان کرد : از دیر باز تا کنون بجهت ایجاد شور و نشاط دل دل جوانان برنامه های متعددی در سطح شهر و مناطق حاشیه نشین برگزار کرده ایم و سعی مان بر این است با برنامه های ورزشی امید را دل دل آنها زنده کنیم و به سمت و سوی ببریم که از معضلات و آسیب های اجتماعی دور کنیم.

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه در روز سه شنبه بیست و ششم مهر ماه در اولین روز از هفته تربیت بدنی در محل سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

#جام_ورزش ، رسانه برتر استان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پایگاه خبری

Http://jamevarzesh.ir

کانال آپارات

Http://aparat.com/jamevarzesh

اینستاگرام

http://instagram.com/jamevarzesh

 

✍ مهدی حشمتی

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %