0 0
Read Time:۲ Minute, 57 Second

مراسم تجلیل از مانی علیخانی توسط ابراهیم رحیمی زنگنه فرماندار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه: مانی علیخانی قهرمان ارزنده کرمانشاهی دارنده مدل نقره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا ، پس از بازگشت از این دوره از رقابتها با دعوت فرماندار ورزش دوست کرمانشاه ، در محل سالن جلسات فرمانداری از این قهرمان ارزنده تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

فرماندار کرمانشاه ضمن تبریک به مانی علیخانی کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال ایران دارنده مدال نقره آسیا و خوشامدگویی به پیشکسوتان، مربیان و اعضای حاظر در این مراسم ، اظهار داشت: توفیقی نسیب بنده شد تا در خدمت شما بزرگان رشته والیبال قرار گیرم ، مقام های ارزشمند و برجسته ورزشکاران در تمامی رشته های ورزشی و بخصوص مانی عزیزمان باعث افتخار برای ملت ایران و مردم خونگرم کرمانشاه شده است.

وی افزود: در چند ماه گذشت افتخار آفرینان زیادی در عرصه ورزش داشتیم و این نشان از پتانسیل و استعداد بالای جوانان کرمانشاهی دارد ، ما باید قدر نسل جوان را بدانیم ، در والیبال و تمامی رشته های ورزشی موفق هستیم ، تا جایی که در توان داشته باشیم پشتیبان قهرمانان خواهیم بود در صورتی که امکانات برای این عزیزان فراهم شود، ده ها نفر همچون مانی علیخانی بوجود خواهد آمد.

رحیمی زنگنه بیان کرد: از ثمره زحمت های بزرگانی که طی سالیان سال کشیده اند، باید تقدیر و تشکر کرد چه شخصیت های بزرگی داشتیم که گمنام ماندن.

مصطفی باباملکی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ضمن تبریک جامعه ورزش به ابراهیم رحیمی زنگنه در پست فرمانداری کرمانشاه و تقدیر و تشکر از ایشان بجهت مساعدت ویژه به ورزش کرمانشاه ، بیان کرد : حضور ورزشکاران کرمانشاهی در میادین ملی و بین المللی و کسب عناوین رنگارنگ در سطح کلان کشور باعث افتخار و خرسندی برای ملت و مردم شهید پرور کرمانشاه می باشد.

وی اضافه کرد : ۹۰ درصد ورزش قهرمانی استان را ورزش شهرستان کرمانشاه در برمی‌گیرد، پتانسیل و ظرفیت بالایی در جوانان ورزش دوست کرمانشاهی وجود دارد.

باباملکی به گوشه ی کوچکی از افتخار آفرینان قهرمانان کرمانشاهی در رشته های مختلف ورزشی در شش ماه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: پرچم دار کاروان المپیک ناشنوایان مهرداد صیدی از کرمانشاه بود و سبحان یاری در یک ماه موفق شد دو طلای مسابقات جهانی و آسیایی در رشته کشتی آزاد را از آن خود کند .

وی در پایان بیان کرد : نگاه و نگرش شما فرماندار محترم در تجلیل از قهرمانان باعث ایجاد خرسندی است، که به ورزش و قهرمانان نگاه ویژه ای داشته و در سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده اید ، کمال تشکر و سپاس فراوان را دارم .

فرهمند سال افزون ریاست هیات والیبال استان کرمانشاه اشاره ای به عملکرد دوره ریاست خود داشت و بیان کرد : از ابتدای راه زمانی که کار رو شروع کردیم با توجه به شیوع ویروس کرونا نتوانستیم فعالیت چشم گیری داشته باشیم ، بعد از کاهش یافتن ویروس کرونا و تزریق واکسن، طی فراخوان به تمامی شهرستانها ۳۵۰ ورزشکار از سراسر استان در طرح استعدادیابی شرکت کردند و نهایتا ۳۰ نفر از آنها انتخاب شدند. طی مکاتباتی با فدراسیون نماینده ای به کرمانشاه آمد و از میان ۳۰ نفر ۹ نفر از والیبالیست ها به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند و در نهایت ۲ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی در جمع ۱۶ نفر برتر ایران قرار گرفتند، که از سوی کادر فنی مانی علیخانی فیکس تیم ملی و کاپیتان مسابقات نوجوانان آسیا شد و نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد .

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرهمند سال افزون ریاست هیات والیبال استان کرمانشاه ابراهیم رحیمی زنگنه بعنوان عضوء هیات رئیسه این هیات منصوب شد.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۱۰۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %