0 0
Read Time:۳ Minute, 53 Second

مدیر استخر پازیریک با گلایه از کم لطفی جمعی از مسئولین نسبت به این مجموعه گفت : با وجود اینکه مجموعه پازیریک در سطح کشور در تراز استانداردترین مجموعه های ورزش های آبی بشمار می رود و این افتخار بسیار خوبی برای مجموعه ورزش استان است اما تعدادی از  مسئولین بجای حمایت ، برای ما مانع ایجاد می کنند و هیچگونه حمایتی از ما نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش ، بهاره قدمی مدیر مجموعه ورزشی پازیریک ضمن ابراز این گلایه افزود : استخر پازیریک بهترین خدمات در مقایسه با کل کشور را دارد به طوری که توانسته ایم جزء بهترین ها در کشور باشیم  و تمام استاندارد های تاسیساتی استخر پازیریک با استاندارد های جهانی برابری می کند.

وی افزود: تعداد اندکی استخر با این امتیاز ها در ایران وجود دارد، اما همچنان با وجود متمایز بودن نسبت به سایر استخرها مورد کم لطفی تعدادی از مسئولین قرار میگیریم ، و این در حالی است که مسئولین پایتخت لطف و عنایت بیشتری نسبت به ما دارند.

وی در ادامه افزود : حجم بالای فشار ها ما را به جایی رسانده است که در مقطعی تصمیم براین شد استخر را از بعد عید تعطیل کنیم اما برخی دغدغه ها از جمله حمایت از زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال ، تا کنون ما را از تصمیممان منصرف کرده است.

وی تاکید کرد : در استان کرمانشاه هیچ رقابت مثبتی وجود ندارد و افرادی که در رقابت با یکدیگر قرار دارند سعی در پایین کشیدن و تخریب یکدیگر را دارند و از پیشرفت دیگران خرسند نمی شوند ، که اینچنین رفتاری زیبنده این استان نیست اما از طرفی هم برخی عزیزان به ما روحیه می دهند و ما را به ادامه راه تشویق می کنند و این باعث دلگرمی ما است .

قدمی در ادامه اضافه کرد: ما هرگز برای تبلیغ وارد جامعه ورزش نشدیم و هرکاری کرده ایم از روی عشق و حس وظیفه شناسی نسبت به ورزش بوده است، و به هیچ عنوان به دنبال ارتباط گرفتن و امتیاز گرفتن نبوده ایم که اگر اینچنین بود الان وضعیت بسیار فرق می کرد و مبلغ ۱۳ میلیارد بدهکار نبودیم .
قدمی بیان کرد : بالای ۱۲ الی ۱۳ میلیارد تومان بدهی بابت سرمایه گذاری در استخر پازیریک بر روی دوش ما هست اما ، ما دلسرد نشده ایم و خوشحال هستیم که در یک مورد کرمانشاه سرآمد در کشور است و جز معدود استخرهای استاندارد کشور بشمار می رود و این افتخاری است که برای استان کسب نموده ایم.

وی یکی از اهداف مدیریت پازیریک را حمایت از کودکان ، نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت : این حمایت‌ها شامل خدماتی است که ارائه می دهیم و همچنین ایجاد محیط سالم برای آنهاست که بتوانیم آنها را در مجموعه جذب کنیم و کار و اشتغال برای آنها ایجاد کنیم .

این کارآفرین تصریح کرد: زمانی که اقدام به جذب نیرو و استخدام افراد گرفتیم لیستی را تهیه کردیم که در آن شرایطی برای استخدام گذاشته بودیم از جمله داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم و توانایی صحبت کردن زبان انگلیسی در حد مکالمه روزانه و ایجاد ارتباط و همچنین توانایی در یک رشته ورزشی و داشتن مقام حداقل استانی را داشته باشند اما زمانی که افراد برای استخدام آمدند متوجه شدیم واقعیت جامعه استان و حجم بیکاری آنقدر زیاد است که تمام آن شرایط را کنار گذاشتیم و اقدام به جذب افرادی گرفتیم که سرپرست خانوار باشند و دارای قدرت ، تعهد و اخلاق ، نیاز به تخصص خاصی نداشتند اما به مرور زمان علاقه ای که داشته اند به تخصص های لازم دست پیدا کرده اند و ما راضی هستیم .

وی اضافه کرد : سخن دیگر من با جوانان این است، در کشور ما ورزش به تنهایی نمی تواند از لحاظ مالی تامین کننده باشد، بنابراین باید در کنار ورزش تحصیلات را نیز ادامه داد به دنبال حرفه ای برای ادامه زندگی بود، و سعی کنند در جایگاه مربی بین المللی فعالیت کنند و مجموعه پازریک همیشه و در حد توان در کنار ورزشکاران زحمتکش خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد.

گفتنی است : مدیریت استخر پازیریک در دیداری که با قهرمانان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک فول کیوکوشین بوکسینگ داشتند با اهداء یکسری البسه ورزشی و کارت هدیه از این افتخار آفرینان تجلیل بعمل آوردند.

وی افزود : در کرمانشاه با توجه به تعطیلی استخرهای دولتی و ورشکستگی ۱۶ استخر خصوصی ، استخر پازیریک با پرداخت هزینه های کاملا شخصی و بدون کوچیکترین حمایتی، مسئولین انتظار دارند ورودی استخر همچون استخر های دولتی گرفته شود در این صورت طولی نخواهد کشید که ورشکسته خواهیم شد .


مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی پازیریک در پایان گفت : از طریق این رسانه خبری جای دارد از تک تک مسئولین که از ابتدای راه تا کنون ما را یاری نموده اند و همیشه موجب دلگرمی ما شده اند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم .
 

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %