0 0
Read Time:۱ Minute, 49 Second

مسابقات استعدادهای برتر المپیاد ایرانیان در رشته های مختلف قایقرانی برگزار خواهد شد و با تمام توان ورزشکاران در حال تمرین برای حضوری موفق در این دوره از رقابتها هستند.

مهدی حشمتی / جام ورزش : زهره مولودی مربی تیم آبهای آرام هیات قایقرانی استان کرمانشاه از برگزاری رقابتهای استعدادهای برتر ، المپیاد ایرانیان خبر داد و گفت : با توجه به نزدیک شدن برگزاری این دوره از مسابقات که در نوع خود از سطح بالایی برخوردار می باشد ، ورزشکارانی از تمامی استانهای سراسر کشور شرکت خواهند کرد و استعدادهای برتری برای اردوها و مسابقات کشوری از میان آنها مشخص خواهند شد.

مولودی اظهار داشت : در حال حاضر از لحاظ امکانات برای تمرین قایقرانی خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد . سراب زیبای نیلوفر که از نظر مصافت زمانی در ۳۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد ، یکی از بهترین اماکن برای تمرینات ورزشکاران این رشته است که متاسفانه خشک شده و با حمایت های و رایزنی های صورت گرفته از سوی هیات قایقرانی استان جابجایی قایق و پارو ها به سد شیان شهرستان اسلام آباد غرب انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات المپیاد ایرانیان در رشته قایقرانی آبهای آرام ، روئینگ و خروشان برگزار می شود ، افزود : هر ساله مسابقات استعدادهای برتر المپیاد ایرانیان از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۸ شهریور ماه در دو رده سنی ۸۶،۸۷ و ۸۸،۸۹ در دو مسافت ۲۰۰ و ۵۰۰ متر ورزشکاران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مربی تیم آبهای آرام هیات قایقرانی استان کرمانشاه اضافه کرد : با توجه به جابجای محل تمرین به سد شیان مسافت ۱۱۰ کیلومتری رفت و برگشت و خستگی راه که بمدت یک ساعت و نیم بطول می انجامد فرصت تمرین را از دست داده ایم ولی با این وجود از ثانیه به ثانیه تمرینات کمال استفاده را خواهیم بُرد، مسافت ۱۰۰۰ متر مستقیم پاروکشی در سد شیان رو داریم و هدفمان حضوری موفق در مسابقات پیش رو، است.

وی در پایان اشاره ای به مجوعه تفریحی شهربازی کرمانشاه داشتند و اضافه نمود : این مجموعه در دل شهر کرمانشاه وجود دارد ، از نظر تردد برای ورزشکاران هیچگونه خطراتی به همراه ندارد، از مسئولین ذیربط درخواست داریم جهت آبگیری دریاچه شهربازی هر چه سریعتر اقداماتی انجام دهند تا ورزشکاران رشته قایقرانی بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازند.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %