1 2
Read Time:۲ Minute, 50 Second

رقابت های بسکتبال جوانان منطقه غرب دختران کشور با حضور ۶ تیم ، بمدت ۵ روز در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی تختی در حال برگزاریست.

مهدی حشمتی/ جام ورزش ، معصومه آجری نایب رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه، اظهار داشت: با حمایت مالی مجموعه فرهنگی ورزشی پازیریک به مدیریت سرکار خانم بهاره قدمی و رایزنی جناب آقای کرم احمدیان ریاست محترم هیات بسکتبال استان کرمانشاه با فدراسیون بسکتبال، توانستیم این دوره از رقابت ها را به میزبانی کرمانشاه برگزار کنیم.

وی افزود: این دوره از رقابتها با حضور ۶ تیم از استان‌های کشور آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، همدان ، کردستان و کرمانشاه از نهم لغایت سیزدهم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در دو گروه ۳ تیمی ، بصورت دوره ای، برگزار می شود.

آجری اضافه کرد : با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون بسکتبال ، برگزاری این مسابقات به این سان است که استانها در مناطق مختلف کشور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که در پایان دو تیم برتر هر منطقه به مسابقات پایانی دعوت خواهند شد.

نایب رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه عنوان داشت : تیم بسکتبال جوانان دختر کرمانشاه ، تیم کاملا بومی ، منتخب بسکتبالیست هایی از شهرستانها تابع استان ، به سرمربیگری پروانه عباسی مربی با تجربه و دلسوز ، زهرا رضوانی بعنوان کمک مربی و افسانه باقری مربی تیم سرپل ذهاب بعنوان سرپرست ، تیم کرمانشاه را همراهی می‌کنند.

معصومه آجری در ادامه سخنان خود به عملکرد مطلوب چهار ساله حوزه بانوان بسکتبال استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : در ۲ سال اول با توجه به همه‌گیری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی ، نتوانستیم آن‌گونه که انتظار می‌رفت فعالیت داشته باشیم،  پس از گذر از پیک ششم کرونا در کشور و فروکش‌کردن تعداد مبتلایان و صفرشدن آمار مرگ‌ومیر اجاز فعالیت داده شد، دو بازیکن به نام های پرنیا زارعی و هستی سهرابی در رده سنی زیر ۱۸ سال به اردوی تیم ملی دعوت شدند، در لیگ های مختلف تیم اعزام کرده ایم، در تمامی دوره های استعدادیابی و نخبگان برتر بسکتبال و مسابقات کشوری که در تقویم فدراسیون گنجانده شده بود، شرکت کردیم ، تیم نونهالان دختر را جهت حضور در مسابقات کشوری که در اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می شود ، اعزام خواهیم کرد، تیم مینی بسکتبال در مسابقات منطقه ای که به میزبانی کردستان برگزار شد در جایگاه اول قرار گرفت، در بخش بانوان مربیان خوب و با تجربه ای همچون خانم ها ، دارستانی ، عباسی ، رضوانی ، عبدالهی و ایمانی داریم ، که در حال فعالیت هستند.

وی در پایان گفت : با توجه به شرایط بد مالی هیات و هزینه های سرسام‌آور برگزاری مسابقات منطقه ای ، مجموعه ورزشی فرهنگی پازیریک به مدیریت سرکار خانم بهاره قدمی، اسپانسر تیم منتخب دختران کرمانشاه را برعهده گرفت که جای دارد تشکر و قدردانی ویژه ای از ایشان و پرسنل این مجموعه که حامی ورزش و ورزشکاران کرمانشاهی هستند ، را داشته باشم.

‌ بنیادی مدیر داخلی قسمت بانوان استخر پازیریک به نمایندگی از بهاره قدمی ، بشخصه در محل برگزاری این مسابقات حضور داشتند و هدف از اسپانسری تیم های مختلف ورزشی را ارتقا ورزش استان عنوان کرد و گفت : انشالله شاهد موفقیت‌های چشم گیر و بالاتری از سوی بسکتبالیست دختر در تمام مراحل مسابقاتی که در حال برگزاریست ، باشیم.

وی افزود : این نوید را می‌دهیم که مجموعه ورزشی پازیریک توانایی ساپورت کلیه تیمهای استان در میادین کشوری را دارد و تنها هدف مجموعه پازیریک ، اسپانسری تیم ها، ارتقای ورزش استان و بدست آوردن جایگاه بالاتر که در خور و شان ورزشکاران کرمانشاهی در میادین مختلف ورزشی است، باشیم.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %