0 0
Read Time:۱ Minute, 33 Second

بعد از برگزاری دو دوره رقابت های قهرمانی کشور هوپس دختران که به میزبانی استانهای کرمانشاه و مازندران برگزار شد، ۱۶ پینگ پنگ باز انتخاب شدند که از میان آنها نام دو قهرمان کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد. 

مهدی حشمتی/ پایگاه خبری جام ورزش از کرمانشاه، شهنام اردلان ریاست هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: لیست نفرات دعوت شده به انتخابی تیم ملی هوپس دختران کشور از سوی فدراسیون پینگ پنگ اعلام شده است و وانیا یاوری و رایا جواهری  دو ورزشکار کرمانشاهی جزء نفرات دعوت شده به این رقابت ها هستند.

وی افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی هوپس دختران کشور به میزبانی کرمانشاه ۱۲ لغایت ۱۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ در خانه پینگ پنگ برگزار شد و وانیا یاوری با غلبه بر تمامی حریفان در جایگاه نخست ایستاد.

ریاست هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه عنوان داشت : دور دوم مسابقات تور ایرانی هوپس دختران مورخ ۲۸ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در رامسر با قهرمانی رایا جواهری از کرمانشاه به پایان رسید.

وی بیان داشت: در فینال این مسابقات، الینا منصف و رایا جواهری در مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان نماینده کرمانشاه با حساب ۳ بر ۱ به برتری دست یافت و صاحب سکوی نخست شد.الینا منصف از مازندران بر جایگاه دوم ایستاد.

اردلان با بیان اینکه این انتخابی بجهت حضور در مسابقات جهانی برگزار می شود، افزود: با توجه به اتمام دور اول و دوم رقابت‌های هوپس دختران کشور و انتخاب ۱۶ نفر از برترین های این مسابقات ، وانیا یاوری رنکینگ ۱ و رایا جواهری رنکینگ ۳ کشور را از آن خود کردند.

وی در پایان عنوان کرد : مسابقات انتخابی تیم ملی هوپس دختران ۲۰ لغایت ۲۱ مرداد ماه به میزبانی تهران در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار می شود و اومیداورایم با غیرت و تعصب که دارند، از خود بازی خوبی بجای بگذارند و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۳۳ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۶۷ %
Surprise
Surprise
۰ %