0 0
Read Time:۲ Minute, 13 Second

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به کرمانشاه سفر کرد

محمد مهدی تندگویان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ابتدار سفر خود با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو بعمل آوردند.

معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت : با توجه به ظرفیت مناسب کرمانشاه و جوانان و تشکل های خوبی که دارد در نظر داریم یک موضوع ملی را به این استان واگذار کنیم. سیاست و هدف ما در موضوع اشتغال جوانان و حمایت از سمنها, اشتغال غیر دولتی است.

وی افزود: خود وزارت ورزش و جوانان سالانه حجم زیادی از کالاهای ورزشی را خریداری می کند, ما قصد داریم این چرخه تولید را کامل و به وسیله جوانان و سمنهای خودمان انجام دهیم .

نشست خبری مهندس تندگویان معاون امور جوانان وزرات ورزش و جوانان با حضور دکتر الهی تبار معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری با اصحاب رسانه در سالن امید استانداری برگزار شد.

معاون امور جوانان در جمع خبرنگاران گفت: اعتبارات حوزه جوانان در دو سال اخیر بیش از ۱۰ برابر و وام ازدواج از ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۰ برابر افزایش داشته که عمده آن در دو سال اخیر اتفاق افتاده است.

موضوع تفکیک حوزه جوانان از ورزش و تشکیل یک سازمان مستقل زیر نظر ریاست جمهوری جزو درخواستهای اولیه خود دولت تدبیر و امید بود.

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان در دیدار با سمنهای جوانان استان کرمانشاه عنوان داشت :امیدوارم با انتخابات پیش رو تحولی را شاهد باشیم. مجامع استانی مسئول پی گیری مطالبات جوانان کل استان هستند. مجامع سمنها نباید مطالبات شخصی داشته باشند و باید مطالبات جوانان شهر و استان خود را رصد و پیگیری کنند.

بازدید از خانه جوانان در حال ساخت استان کرمانشاه
این خانه جوان با بیش از ۲۰۰۰ متر زیربنا در هشت طبقه که بزرگترین خانه جوانان کشور محسوب می شود

بازدید معاون امور جوانان از موکب ورزشکاران و جوانان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از موکب ورزشکاران و جوانان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

این موکب با مشارکت سمنهای جوانان استان کرمانشاه روزانه از ۱۰ هزار زائر اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می کند.

دیدار معاون امور جوانان با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

تندگویان: خیرین به حوزه فرهنگ سازی و توسعه آموزشهای ازدواج ورود کنند

معاون امور جوانان گفت: در خواست من از خیرین این است که در حوزه فرهنگ سازی و آموزشهای لازم برای ازدواج جوانان و همچنین کمک به توسعه دفاتر مشاوره ازدواج نیز ورود کنند که اینگونه کارها هم کار خیر محسوب می شود.

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %