0 0
Read Time:۱ Minute, 25 Second

مسابقات سواری استقامت بمناسبت دومین سالگرد سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم برگزار شد ، سوارکاران اسب های خود را آزمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جام ورزش: مسابقات سواری استقامت ۴۰ ، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر با حضور ۳۲ سوارکار در محل جاده هلشی مجموعه توریستی ورزشی کیکوم برگزارشد.

ستار الماسی رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه عنوان داشت : در این دوره از رقابت ها سوارکاران مهارت های فردی خود و استقامت اسب هایشان را در مسافت طولانی با توجه به پیچ و خم راه و سردی هوا آزمودند.

وی افزود : سومین دوره رقابتهای استانی سواری استقامت در محل مجموعه توریسی ورزشی کیکوم در محل جاده سراب قمبر به سمت هلشی با حضور پرشور علاقمندان به این رشته برگزار شد.

الماسی با اشاره به موفقیت های سوارکاران کرمانشاهی افزود: طی برگزاری مسابقات سواری استقامت که به میزبانی کرمانشاه برگزار شده است ورزشکاران به آمادگی خودبی دست یافته اند و امید است در غالب دو تیم در رقابت ها لیگ کشوری حضور پیدا کنیم .

وی در ادامه بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان های همجوار ( ایلام و لرستان ) برگزار و در آینده در صدد آن هستیم میزبانی مسابقات کشوری را برای بالا بردن سطح استقامت و آمادگی ورزشکاران بگیریم تا بتوانند مسافت ۱۰۰ و ۱۲۰ کیلومتر را تجربه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در کشور در سواری استقامت حرف برای گفتن داشتیم افزود : در سنوات گذشته سوارکاران ارزنده هیات سوارکاری استان کرمانشاه در مسابقات متعدد کشوری داری عناوین متعدد بودند و در حال حاضر ورزشکاران در مسابقات استانی و خارج از استان شرکت می کنند و امیدوارم با توجه به تلاش های بی وقفه در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی دست یابند.

نگارنده خبر : مهدی حشمتی

 

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %