0 0
Read Time:۳ Minute, 41 Second

تعامل و همکاری بیشتر بین خبرنگاران حوزه ورزش و سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در دیدار دو عضو هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه با مسئول تربیت بدنی سپاه کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جام ورزش ، صبح روز دوشنبه ششم دیماه فاطمه احمدیان رئیس انجمن ورزشی نویسان و مهدی حشمتی عضو هیات رئیسه این انجمن با سرهنگ نویدی معاونت تربیت بدنی سپاه نبی اکرم کرمانشاه نشست مشترکی را به منظور تعامل و همکاری بیشتر خبرنگاران ورزشی با سپاه کرمانشاه برگزار کردند.

در ابتدای این نشست سرهنگ نویدی با بیان اینکه ورزش می تواند مانع از بوجود آمدن معضلات متعدد اجتماعی و فرهنگی در بین جوانان شود ، گفت بدون شک جوانانی که به ورزش خصوصا ورزش قهرمانی روی می آورند از بسیاری از معضلات و مشکلات موجود در جامع دور خواهند شد.

وی افزود بر همین اساس سپاه نبی اکرم (ص) ورود خوبی به حوزه ورزش داشته است و با در اختیار داشتن سالن و زمین مجهز به علاقمندان به ورزش از دوران مبتدی تا دوران قهرمانی حمایت ویژه ای می کند و بسیاری از تایم های مجموعه ورزشی بعثت که متعلق به سپاه است در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مسئول تربیت بدنی سپاه نبی اکرم کرمانشاه با بیان اینکه با حمایت از تیم های مختلف همواره حضوری فعال در عرصه ورزش داشته تیم گفت ، در حال حاضر دو تیم در رشته های شما و بسکتبال در سطح اول کشور داریم که ورزشکاران این دو رشته در لیگ برتر شنا و لیگ دسته یک بسکتبال کشور حضور موفقی را دارند.

وی همچنین به اختصاص تایم رایگان آموزش جودو و کاراته ویژه پسران زیر ۱۵ سال در مجموعه ورزشی بعثت سپاه نبی اکرم (ص) زیر نظر مربیان مجرب اشاره کرد و افزود ، علاقمندان که شرایط حضور در این دوره ها را دارند می توانند در روزهای فرد از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برای کاراته و روزهای زوج نیز در همین ساعت برای ثبت نام کلاسهای جودو به آدرس این مجموعه واقع در بلوار جام جم نرسیده با میدان حافظیه مجموعه ورزشی بعثت مراجعه کنند.

سرهنگ نویدی در پایان از رسانه های ورزشی نیز خواست که بصورت ویژه اخبار حوزه ورزش را پوشش دهند زیرا با این کار انگیزه بسزایی به ورزشکاران وارد می شود که راه را برای قهرمانی و افتخار آفرینی فراهم کند.

در ادامه این نشست ، فاطمه احمدیان رئیس انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان گفت : انجمن استان با بیش از ۳۵ خبرنگار و عکاس تخصصی در حوزه ورزش همواره تمامی رویدادهای ورزشی استان را بطور ویژه پوشش می دهند و افتخار آفرینی های تیم های سپاه نیز همواره مورد توجه رسانه های ورزشی بوده است بطوری که قهرمانی تیم نونهالان کشتی مقاومت در مسابقات لیگ برتر کشتی منطقه چهار بطور ویژه در رسانه های مختلف مورد پوشش قرار گرفت.

وی تصریح کرد همچنین حضور دو تیم مقاومت در لیگ برتر شنا و لیگ دسته اول بسکتبال کشور باعث افتخاری برای استان کرمانشاه است که خبرنگاران انجمن اکثر مسابقات آنها را منعکس نموده اند.

احمدیان در پایان از معاونت ورزش سپاه نبی اکرم ( ص) درخواست کرد که زمینه های بیشتر همکاری این نهاد با خبرنگاران ورزشی را فراهم کند زیرا خبرنگاران ورزشی همواره و در همه جا بدون هیچ چشمداشتی بصورت حرفه ای به کار خود مشغول هستند و در این راه در سطح ملی و بین المللی نیز افتخار آفرینی کرده اند.

در بخش دیگری از این نشست ، مهدی حشمتی عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه به بیان نظرات خود پرداخت و جامعه خبرنگاران ورزش را یک مجموعه حرفه از نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان حرفه ای و متخصص دانست و گفت این مجموعه در تمامی رویدادهای ورزشی سطح استان حضور دارند و تمام اخبار های این حوزه را پوشش می دهند.

وی تاکید کرد برای جبران بخشی از زحمات این خبرنگاران و ایجاد شور و نشاط در آنها ، انجمن ورزشی نویسان به دنبال تعامل بیشتر با نهادها ، ادارات و مجموعه های ورزشی خصوصی است و در همین راستا از سپاه نبی اکرم (ص) استان تقاضامندیم تا بخشی از تسهیلات و امکانات ورزشی مجموعه خود را در اختیار اعضای این انجمن قرار دهد تا اعضای انجمن در برخی ساعات هفته به ورزش و فعالیت های ورزشی بپردازند.

در پایان این نشست و پس از تعاملات صورت گرفته بین اعضای حاضر در نشین سرهنگ نویدی معاونت تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه وعده داد که تایم رایگان استخر و سالن بسکتبال را در اختیار اعضای آقای انجمن ورزشی نویسان استان قرار دهد.

خبرنگار : سید محمد موسوی – جام ورزش

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %