0 0
Read Time:۱ Minute, 2 Second

ارشیا الماسی بازیکن آینده دار کرمانشاهی در فصل جدید لیگ گروه A صربستان برای تیم والیوو( Valjevo ) بازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جام ورزش: ارشیا الماسی امروز به عنوان یکی از قهرمانان با تجربه ایران شناخته می‌شود که با درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا موفق به حضور در لیگ صربستان شد.

ارشیا الماسی متولد ۱۳۷۶/۰۱/۰۸ در شهر کرمانشاه است که با وزن ۹۳ کیلوگرم و قد ۱۹۷ سانتی متر یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ملی واترپلو ایران به شمار می‌رود.

الماسی با اشاره به اینکه در یک خانواده کاملا ورزشی بدنیا آمده است عنوان کرد : این امر باعث شد که از ابتدا زندگی با دنیای ورزش حرفه ای آشنا شوم.

وی افزود: بواسطه یک گروه استعدادیاب در دوران مدرسه استعدادیابی شدم و با تشویق های خانواده علاقه بیشتری به واترپلو پیدا کردم و تصمیم به ادامه این ورزش گرفتم.

ملی پوش واترپلو ایران: بزرگترین هدفش در زندگی حرفه ای  و شخصی خود را داشتن یک زندگی در رفاه کامل و مملو از آرامش همراه با شرایط مالی مساعد برای خود و خانواده عنوان کرد.

وی در پایان گفت : شرایط فعلی واترپلو ایران شرایط خوبی دارد و مطمئنا این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

 

About Post Author

مدیر مسوول : مهدی حشمتی

مهدی حشمتی مدیر مسوول پایگاه خبری جام ورزش - خبرنگار ، روزنامه نگار و عکاس ، ورزشی - دبیر سابق سرویس ورزشی روزنامه باختر - عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه - عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه - عضو صندوق اعتباری هنر - عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %