0 0
Read Time:۴ Minute, 0 Second

در آستانه سال نو و با توجه به شرایط موجود کشور ، کمک به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت در دستور کار جامعه ورزش قرار گرفته است و در همین راستا هیئت کونگ فو شهرستان روانسر با همکاری موسسه خیریه پناه کودک بسته های معیشتی را بین خانواده های بی بضاعت روانسری توزیع نمود.

در ادامه کمک های مومنانه جامعه ورزش به نیازمندان ، هیئت کونگ فو شهرستان روانسر با همکاری موسسه خیریه پناه کودک اقدام به توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند نمودند

سامان میرانی رئیس هیئت کونگ فو شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار جام ورزش شیوع ویروس کرونا را یکی از معضلاتی دانست که معیشت خانواده های بسیاری را در شهرستان روانسر تحت تاثیر قرار داده است از همین رو اعضا و ورزشکاران این هیئت با جمع آوری کمک های مردمی توانستند ۳۰ بسته معیشتی را تهیه و با همکاری موسسه خیریه پناه کودک در شهرستان روانسر بین خانواده های نیازمند توزیع کنند.

وی هدف از برگزاری چنین برنامه های را گسترش روحیه جوانمردی و عطوفت در جامعه دانست و تاکید کرد جامعه ورزش که همواره بعنوان نماد جوانمردی و گذشت در بین مردم شناخته شده است در میادین این چنینی به یاری هموطنان نیازمند آمده است و در شرایط کنونی کشور که با توجه به گسترش ویروس کرونا درآمد بسیاری از خانوارهای نیازمند بیش از پیش کم شده است این اقدام ما شاید بتواند کمکی هرچند ناچیز به این عزیزان باشد.

رئیس هئیت کونگ فو شهرستان روانسر افزود با کمک جامعه کونگ فو شهرستان روانسر توانستیم تعداد ۳۰ بسته معیشتی شامل برنج ، روغن ، مواد شوینده و مواد خوراکی را به ارزش ۱۰ میلیون تومان جمع آوری کنیم و با همیاری موسسه خیریه پناه کودک و ورزشکاران این هیئت در بین خانواده های هدف توزیع کنیم .

توزیع بسته های ضدعفونی و ماسک از دیگر اقدامات هیئت کونگ فو شهرستان روانسر بود که میرانی به آن اشاره نمود و تصریح کرد در ماههای اخیر و با توجه به گسترش ویروس کرونا در این شهرستان هیئت کونگ فو اقدام به توزیع مواد ضدعفونی ، دستکش و ماسک نموده بود که توزیع بسته های معیشتی در آستانه سال نو می تواند تا حدودی از به خانواده های نیازمند کمک نماید

میرانی در پایان ضمن قدردانی از حسن توجه ویژه فرماندار روانسر ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مدیر موسسه خیریه پناه کودک در این اقدام خیرخواهانه از تداوم اینگونه کمک ها توسط هیئت کونگ فو خبر داد.

در ادامه این مراسم سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر با اشاره به توزیع بسته معیشتی به همت ورزشکاران این شهرستان، گفت: برگزاری برنامه کمک معیشتی باعث افزایش فرهنگ در جامعه ورزش خواهد شد.

مصطفی زاده جوانمردی و کمک به هم نوع را از شاخصه های اصلی ورزش در جامعه دانست و خاطر نشان کرد همواره ورزشکاران در بزنگاههای اینچنینی به یاری همنوعان نیازمند خود برخاسته اند و همانگونه که شاهد هستیم هیئت کونگ فو شهرستان روانسر بصورت خود جوش در راستای همین رسالت حسنه همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان به یاری نیازمندان شتافته است و همانگونه که شاهد هستیم در آستانه سال نو نیز با توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان شهرستان روانسر در پویش کمک مومنانه مشارکت چشمگیری داشته است.

فرماندار روانسر در بخش دیگری از سخنانش از فرهنگ بعنوان پایه های توسعه ورزش نام برد و تاکید کرد: فرهنگ اساس توسعه ورزشی بوده و به‌عنوان حلقه مفقوده باید مورد توجه قرار بگیرد و برگزاری این چنین برنامه‌های می‌تواند به ارتقای این فرهنگ در جامعه کمک زیادی داشته باشد.

وی در پایان اقدامات جامعه ورزش شهرستان روانسر بخصوص هیئت کونگ فو را در کمک به همشهریان نیازمند در دروان کرونا ، شایسته تقدیر دانست و گفت اینگونه اقدامات می تواند روحیه همکاری و نوع دوستی را در سطح جامعه ارتقا دهد و سبب ایجاد همدلی و همبستگی در میان اقشار جامعه گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان روانسر نیز در ادامه این گفت‌وگو، افزود: ویروس منحوس کرونا تاثیرات منفی بسیار زیادی بر بسیاری از مشاغل به‌خصوص در حوزه ورزش داشته است از اینرو باید با تمام وجود در راستای کاهش اثرات منفی این ویروس در جامعه تلاش کنیم و در همین راستا جامعه ورزش بعنوان الگوی بسیاری از مردم خصوصاً جوانان می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

ادریس محمودی ادامه داد: در چنین شرایطی نیز همگام با کل کشور برنامه کمک مومنانه در شهرستان روانسر در حال انجام است .

محمودی ادامه داد: امیدواریم این برنامه فرهنگی به صورت الگو در کل جامعه ورزش استان دنبال شده و کمکی برای خانواده‌های کم‌بضاعت در آستانه سال جدید فراهم شود.

وی در خصوص سایر برنامه‌های این اداره در ایام کرونا، اضافه کرد: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا علاوه بر مساعدت و شرکت در برنامه کمک‌های مومنانه به همراه تعدادی از سمن‌های شهرستان برنامه تهیه و توزیع ماسک تدوین و اجرا شده است.
خبرنگار : سید محمد موسوی
عکاس : مهدی حشمتی
گالری پیدا نشد !

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %