0 0
Read Time:۲ Minute, 17 Second

علت سانسور کردن نام سرپرست تیم ملی در مسابقات جهانی چیست، چرا فدراسیون هندبال در اخبار و خبرها سعی دارد نام سرپرست تیم ملی را سانسور کند؟
کی و چه زمانی قرار است سفرهای خارجی خانم خاص به پایان برسد؟!؟

صمدخزایی – جام ورزش

در شرایطی که تیم ملی هندبال جوانان دختر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در کشور مقدونیه به سر می‌برد و در بیست وچهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان تا کنون در هر چهار مسابقه خود مقابل تیم‌های ملی هلند، رومانی، برزیل و تونس تن به شکست داده است.

روز سه شنبه ششم خرداد ماه در پنجمین مسابقه و دومین بازی مرحله پرزیدنت کاپ به مصاف تیم ملی شیلی می‌رود.

اما با گذشت حدود یک هفته از اعزام تیم ملی جوانان به مقدونیه تا این لحظه فدراسیون هندبال در اکثر اخبار و خبرهای که بر روی سایت این فدراسیون به اشتراک گذاشته نام سرپرست تیم ملی در کنار کادر فنی نیاورده و بیشتر مواقع نام “مریم رضائیان” را در خبرای خود سانسور می‌کند.

اتفاقی جالب و عجیب که هنوز علت آن مشخص نیست و انگیزه فدراسیون نشین‌ها برای انجام این کار هنوز به صورت واضح برای خانواده هندبال روشن نیست.

اما برای جامعه هندبال این موضوع قابل پیش بینی بود چرا که عصبانیت و ناراحتی های خانواده هندبال در پی اعزام‌های پیاپی ایشان به همراه تیم ملی به مسابقات بین المللی مختلف و پایه ثابت بودن سفرهای خارجی به گوش دوستان فدراسیون نشین رسیده و حالا تصمیم گرفتند با سانسور نام مریم رضائیان حضور اورا در مسابقات جهانی کمرنگ جلوه دهند.

اما ماجرا جای جذاب‌تر می‌شود که خانم مریم رضائیان در طول دوران مدیریت دکتر علیرضا پاکدل پله‌های ترقی را خیلی زود طی کرده و از ریاست هیات هندبال شهرستان شاهرود به پست مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال بانوان رسیده است.

مریم رضائیان البته در فدراسیون فعلی از جایگاه و اعتبار ویژه‌ای برخوردار است او جدا از اینکه رئیس هیات هندبال استان سمنان است، عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال نیز می‌باشد. البته سمت های رضائیان فقط در اینجا تمام نمی شود، چرا که او مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال بانوان است.

اما داستان رضائیان وقتی قشنگ و جذاب تر  می‌شود که او در طول این چند سال که علیرضا پاکدل بر مسند ریاست فدراسیون هندبال تکیه زده، سفرهای خارجی زیادی را همراه با تیم‌های ملی هندبال انجام داده است. و پایه ثابت اعزام‌های تیم‌ ملی در قالب سرپرست بوده است.

هنوز انگیزه فدراسیون هندبال برای سعی در سانسور نام سرپرست تیم ملی مشخص نشده از فدراسیون هندبال تقاضا می‌شود. جهت روشن شده افکار عمومی به خواسته جامعه هندبال احترام بگذارد و هرچه سریعتر شفاف سازی انجام دهد.

خبرنگار: صمد خزایی
سردبیر خبر: سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %