0 0
Read Time:۲ Minute, 17 Second

مجمع عمومی سالیانه هیأت گلف استان کرمانشاه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش جام ورزش ، مجمع عمومی سالیانه هیأت گلف استان کرمانشاه با حضور مهندس حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان، ابوالفتحی رئیس حراست و  سایر اعضای این مجمع در سالن شهید هادیان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدا خانم سپیده دارایی خزانه دار هیات گزارشی از عملکرد مالی هیات در سال ۱۴۰۱ ارائه داد که مورد تأیید اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه دکتر الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه،  گزارشی از عملکرد اجرایی هیات در سال ۱۴۰۱ را به اعضای مجمع ارایه نمود که میتوان به موارد شاخصی چون؛ سفر دبیرکل محترم فدراسیون به استان کرمانشاه و بازدید از زیرساخت‌های ها و آکادمی گلف کرمانشاه و دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش استان، بازدید از طرح استعدادیابی دبستان پسرانه مهدخت و برگزاری کارگاه بازآموزی گلف جهت بازیکنان تیم گلف استان، اشاره نمود.

اکبری در ادامه به برگزاری انتخابات فدراسیون گلف در بهمن ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: خرسندم که توانستم رای اعتماد اعضای مجمع را جلب نموده و به عنوان نماینده هیات های استانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف ج.ا.ا شوم.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقات و جشنواره های ورزشی مختلف در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و تصریح کرد:
خوشبختانه ۳نفر از گلفبازان دختر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در پایان عملکرد اجرایی هیات در سال ۱۴۰۱ مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.
همچنین رئیس هیات گلف استان گزارشی از عملکرد اجرایی هیات در سال ۱۴۰۲ ارائه نمود و تقویم عملیاتی ۱۴۰۳ را نیز قرائت نمود.

همچنین سرکار خانم منیژه حشمتی بعنوان بازرس هیات گلف استان به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان و کسب ۱۲ رای موافق از ۱۴ رای، تایید و معرفی گردید.

در ادامه جلسه مجمع، اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

در خاتمه مهندس منوچهرحاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از عملکرد اجرایی هیات گلف استان، آینده روشنی را برای گلف و رشته های ذیل فدراسیون گلف پیش بینی کرد و افزود: با توجه به پتانسیلی که در هیات گلف استان وجود دارد و قهرمانی های ارزشمندی که در وودبال، بهکاپ، مینی گلف و المپیادهای گلف کسب شده است، شاهد توسعه روزافزون گلف در استان خواهیم بود و حمایت و مساعدات اداره کل بیش از پیش خواهد شد.
وی همدلی و همراهی رئیس و اعضای هیات را در نیل به توفیقات، ستودنی و مثبت ارزیابی کرد.

گفتنی است هیات گلف شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان هیات فعال انتخاب و از جناب آقای عیسی ترنج رئیس هیات تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: سجاد رجبی
تنظیم کننده خبر : امیر حسین مرادی
سردبیر خبر: سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %