0 0
Read Time:۱ Minute, 44 Second

پوریا منصوری – جام ورزش – تیم عقاب زاگرس کرمانشاه برای سومین فصل متوالی در لیگ قهرمانی کشور رده نونهالان حضور خواهد داشت و در گروه اول مسابقات با تیم‌های فولاد خوزستان، آرین اهواز، ذوب‌آهن اصفهان، کیا تهران و کیامهر کرمانشاه هم گروه خواهد بود.

عقابی‌ها با تجاربی که در دو فصل اخیر در بالاترین سطح مسابقات نونهالان کشور بدست آورده‌اند، نگاهی متفاوت را در پیش گرفته و بسیار امیدوار به کسب موفقیت و صعود از گروه خود خواهند بود.

برادران یوسفوند که مدیریت باشگاه(رسول یوسفوند)، سرپرستی (نبی‌ یوسفوند) و سرمربی‌گری تیم نونهالان(مجید یوسفوند) را در اختیار دارند با تکیه بر تجربه‌ی بالایی که بازیکنان متولد ۸۷ و ۸۸ آنها در دو فصل گذشته بدست آورده‌ در کنار تمرینات منظم و پیشرفته‌ای که طی چهار ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته‌است، می‌خواهند در جدال با غول‌های صنعتی فوتبال ایران یعنی فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان سربلند باشند و نتایج درخشانی کسب کنند.

عقاب زاگرس در دو فصل گذشته با حفظ سهمیه عملکردی در خور انتظار را از خود ارائه داد اما اکنون مجموعه مدیریتی و کادر فنی باشگاه با هدف گذاری و برنامه‌ریزی معتقد است که زمان صعود و پای گذاشتن به جمع بزرگان فرا رسیده است.

هژبر صادقی به عنوان دستیار اول، محمد ملکی به عنوان مربی بدنساز، مجید توانا، کامران عباسی و مهدی میرزایی به عنوان دیگر اعضای کادر به همراه علیرضا قاسمی در سمت مدیر رسانه در کنار عقابی‌هاحضور خواهند داشت که بار فنی نیمکت این تیم را افزایش خواهند داد.

اردوهای مدام، برنامه‌های بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی متوالی انگیزه و اشتیاق بالایی را در اردوی عقاب زاگرس ایجاد کرده که نوید یک فصل پر از هیجان را به فوتبال پایه کرمانشاه داده است.

گفتنی است عقاب فصل گذشته در نیم‌فصل دوم با این کادر فنی نتایج درخشانی بدست آورد و تنها شکست فولاد خوزستان قهرمان مسابقات را رقم زد.

مسابقات قهرمانی کشور نونهالان از نیمه دوم مهر ماه آغاز خواهد شد و برای نماینده استان آرزوی موفقیت خواهیم داشت.

خبرنگار : پوریا منصوری
سردبیر : سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %