0 0
Read Time:۱ Minute, 46 Second

پوریامنصوری – جام ورزش – باور کنید هندبال و به طور کلی ورزش این استان بیش از هر “تاکید” و مصاحبه‌ای نیازمند اقدام عملی برای ادامه بقای خود است و فراموش نکنیم رسیدگی به ورزش در استان کرمانشاه با توجه به پتانسیل‌‌هایش در رفع مشکلات و بزهکاری‌های اجتماعی از اوجب واجبات است

به گزارش جام ورزش طی هفته اخیر خبر تلخ عدم حضور تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب در لیگ برتر شنیده شد و جامعه ورزش کرمانشاه تنها تیم خود در لیگ برتر کشور را در میان رشته‌های گروهی از دست داد.

پس از این اتفاق طبق معمول همه بدنبال نوش‌دارو پس از مرگ بودند و از با تاسف از این اتفاق سخن گفته و این در حالی است که پیش از رخ دادن این کناره‌گیری، بارها و بارها به تمامی مسولان شهرستان اسلام‌آباد غرب و استان کرمانشاه اعم از شهردار، فرماندار تا نماینده مجلس و استاندار مشکلات موجود اعلام شده بود.

اما آنچه نباید می‌شد، شد و حالا ظاهرا مسولین محترم در صحبت‌هایشان بر رفع موانع پیش روی باشگاه‌ زاگرس “تاکید” کرده‌اند و خواستار بازگشت این تیم به لیگ برتر شده‌اند.

آنچه مشخص است هر سیستمی قوانین مشخص خود را دارد و اما خب در ورزش ما گاها می‌شود با برخی مصلحت اندیشی‌ها از قوانین گذشت و این برای هندبال کرمانشاه جای امید است که بتوان با رفع مشکلات، فدراسیون هندبال را راضی به اجازه حضور مجدد تیم زاگرس در لیگ برتر کرد.

اما نکته قابل توجه اینجاست که این تیم الان نیاز به حمایت واقعی ابتدا در رفع مشکلات و سپس در تعامل با فدراسیون هندبال دارد و همه از نمایندگان مجلس، خصوصا نماینده شهرستان اسلام‌آباد تا استاندار کرمانشاه باید به قید فوریت بدنبال رسیدگی به موضوع از طریق روابط خود با وزارت ورزش و فدراسیون هندبال باشند.

باور کنید هندبال و به طور کلی ورزش این استان بیش از هر “تاکید” و مصاحبه‌ای نیازمند اقدام عملی برای ادامه بقای خود است و فراموش نکنیم رسیدگی به ورزش در استان کرمانشاه با توجه به پتانسیل‌‌هایش در رفع مشکلات و بزهکاری‌های اجتماعی از اوجب واجبات است.

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %