0 0
Read Time:۲ Minute, 52 Second

ایرج سپهوند؛ باشگاه پلیمر در رشته های دومیدانی و بوکس صاحب عناوین ارزشمندی شده است و در هندبال نیز به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت می‌باشد.

صمد خزایی؛ ایرج سپهوند مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلمیر خلیج فارس خرم آباد با بیان اینکه از شنبه تمرینات این تیم به صورت رسمی اغاز خواهد شد اظهار کرد؛ نماینده لرستان از اول هفته آینده و از روز شنبه به صورت رسمی و با حضور تمامی بازیکنان تمرینات خود را جهت شرکت در سی وششمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور زیر نظر کادر فنی استارت خواهد زد.

وی افزود؛ باشگاه پلیمر به دنبال کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا و حضوری پر قدرت در لیگ برتر باشگاه های کشور می‌باشد این باشگاه در سال های اخیر با تیمداری در رشته‌های بوکس و دو میدانی ثابت کرده که حرفی های زیادی برای گفتن در سطح اول ورزش مملکت را دارد.

سپهوند خاطر نشان کرد؛ در چهارمین سال فعالیت باشگاه پلیمر به رشته هندبال ورود پیدا کردیم و باکسب قهرمانی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جواز حضور در لیگ برتر این رشته را بعد از ۲۳ سال برای مردم لرستان کسب کردیم‌.

مدیر عامل باشگاه پلیمر در ادامه یادآور شد؛ در رشته هندبال به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت هستیم و می‌خواهیم سالهای سال در این رشته فعالیت داشته باشیم خوشبختانه با حمایت مالک باشگاه اقای دکتر حسین رحمتی در بخش پایه نیز فعالیت خوبی در حال انجام است که برهمین اساس چهار بازیکن نوجوان باشگاه پلیمر در حال حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان یزد شهرستان بافق می‌باشند.

سپهوند پیرامون پرداخت مبلغ ورودی لیگ برتر به حساب فدراسیون اظهار داشت؛ دیروز مبلغ صد میلیون تومان و امروز هم دویست وپنجاه میلیون تومان به حساب فدراسیون برای شرکت در سی‌وششمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران واریز کردیم و تا آنجای که اطلاع دارم نماینده لرستان زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری این مبلغ را به حساب فدراسیون واریز کرده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد با اشاره به مبلغ پیش پرداختی بازیکنان قبل از شروع لیگ‌برتر پرداخت و گفت؛ لیگ امسال با اعلام فدراسیون هندبال از دهه اول شهریورماه استارت می‌‌خورد و نماینده لرستان با جذب بازیکنان ملی پوش و خارجی به دنبال حضور پرقدرت در لیگ برتر می‌باشد که از هفته آینده نیز درصدی از مبالغ قرارداد بازیکنان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد تا بتوانند با روحیه کامل در تمرینات حاضر شوند.

وی در پایان در رابطه به جذب بازیکنان بومی و عضویت آن‌ها در تیم پلیمر خلیج فارس خرم اباد گفت؛ لرستان مهد پرورش قهرمانان و ملی پوش های هندبال است، از دیرباز تاکنون این استان بازیکنان زیادی را تحویل تیم های ملی در رده های سنی مختلف و جامعه هندبال داده که همه‌آن‌ها سرمایه های گرانبها استان لرستان می‌باشند، خوشبختانه با سیاست صحیح هیات مدیره باشگاه در تلاش هستیم ملی پوش های این رشته را به عضویت تیم پلیمر در بیاوریم. پرهام ایمانی سنگربان لرستانی که با تیم ملی هندبال ساحلی برسکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد و نخستین مدال جهانی هندبال را با کسب مقام سومی دنیا در سال اخیر به دست آورد در روزهای اخیر با باشگاه به توافق نهایی رسید و درحال حاضر نیز در حال مذاکره با مسلم‌ کاظمی،سجاد ندری و علی شایسته سه ملی پوش ارزنده دیگر استان می‌باشیم که در صورت توافق به جمع شاگردان عزت الله رزمگر‌ ملحق شوند.

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %