0 0
Read Time:۱ Minute, 43 Second

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در آخرین بازی فصل جاری لیگ برتر مردان ایران تیم نفت وگاز گچساران را در خانه شکست داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جام ورزش؛ در آخرین بازی از فصل سی و‌پنجم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران تیم زاگرس اسلام آباد غرب ، تنها نماینده غرب کشور در لیگ برتر از ساعت؛ ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در سالن انقلاب شهر اسلام آباد از تیم خوب نفت و گاز گچساران پذیرایی کرد‌.

شاگردان مهدی حمیدیه در تیم زاگرس ابتدا بازی را خوب آغاز کردند اما در ادامه نفتی ها از موقعیت های به دست آمده نهایت بهره را بردند و با دو گل برتری نیم نخست را به رختکن رفتند.

در شروع سی دقیقه نیمه دوم تفکرات حمیدیه برای پیروزی در این دیدار خوب جواب داد و شاگردانش موفق شدند در پایان با دوگل اختلاف و نتیجه ۳۴ بر ۳۲ پیروز میدان باشند.

تیم زاگرس در نیم فصل نخست این رقابت ها با هدایت علیرضا بکماز ۶ امتیاز کسب کرد و در نیم فصل دوم با توجه به جدای سرمربی و چندین بازیکن شاخص بهتر از نیم فصل نخست عمل کرد و با هشت امتیاز و در مجموع شانزده امتیاز در پایان فصل بر جایگاه هشتم قرار گرفت‌.

گفتنی است؛ تیم زاگرس اسلام آباد غرب سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است؛ هوشنگ کاکولوند سرمربی اسبق تیم هندبال زاگرس که همراه با عقاب ها به مقام نایب قهرمانی لیگ رسیده بود با حضور در سالن انقلاب شهر اسلام اباد از نزدیک به تماشای اخرین رقابت نفسگیر بازیکنان زاگرس پرداخت‌.

لازم به ذکر است؛ در پایان این پیروزی ارزشمند با حضور سجاداعظم مدیرعامل باشگاه ، پژمان میری مدیر اجرایی و مالی باشگاه، غلامحسین جعفری قام مقام باشگاه و همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم، به مناسب روز روابط عمومی و ارتباطات از اعضای روابط عمومی و کانوان هواداران باشگاه زاگرس تقدیر و تجلیل بعمل‌ آمد.

خبرنگار و عکاس : صمد خزایی
سردبیر خبر : سید محمد موسوی

About Post Author

محمد موسوی

خبرنگار و روزنامه نگار ، ورزشی ، اجتماعی و سیاسی سردبیر جام ورزش - خبرنگار خبرگزاری ایلنا - دبیر سرویس ورزش هفته نامه بیستون و بیستون ورزشی - خبرنگار روزنامه و خبرگزاری های محلی و سراسری - خبرنگار مستقل عضو رسمی اتحادیه جهانی ورزشی نویسان عضو رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران عضو اتحادیه روزنامه نگاران ایران عضو خانه مطبوعات استان کرمانشاه عضو صندوق اعتباری هنر عضو سامانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مترجم و طراح گرافیک دارای مدرک تحصیلی : کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات
Happy
Happy
۵۰ %
Sad
Sad
۰ %
Excited
Excited
۵۰ %
Sleepy
Sleepy
۰ %
Angry
Angry
۰ %
Surprise
Surprise
۰ %